تردد همه شناورها از فردا در بنادر غرب هرمزگان ممنوع

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مسافران و شهروندان برای اطلاع از باز بودن مسیرها و فعالیت بنادر مسافری می توانند عدد 1 و 2 را به سامانه پیامکی 50004001983692 ارسال نمایند.

تردد همه شناورها از فردا در بنادر غرب هرمزگان ممنوع

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان گفت: تردد همه شناورها از ظهر آدینه تا دوشنبه هفته آینده در آب های غرب استان ممنوع است.

به گزارش ایسنا، مرتضی سالاری صبح امروز (24 فروردین ماه) در تشریح این خبر، بیان نمود: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی درباره مواج و طوفانی شدن دریا طی روزهای آدینه تا دوشنبه هفته آینده، تردد همه شناورها از ظهر فردا (آدینه) در آب های غرب استان ممنوع است و صاحبان شناورهای صیادی و تفریحی باید از رفت و آمد خودداری نمایند.

وی افزود: مسافران و شهروندان برای اطلاع از باز بودن مسیرها و فعالیت بنادر مسافری می توانند عدد 1 و 2 را به سامانه پیامکی 50004001983692 ارسال نمایند.

سالاری در انتها گفت: صاحبان شناورها برای اطلاع از فعالیت بنادر تجاری نیز باید از برج کنترل بنادر استان کسب اطلاع نموده و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی و یا درخواست یاری با سامانه 24 ساعته 1550 تماس و یا به وسیله کانال اضطرار دریایی 16 vhf ارتباط رادیویی اقدام نمایند.

منبع: عصر ایران

به "تردد همه شناورها از فردا در بنادر غرب هرمزگان ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد همه شناورها از فردا در بنادر غرب هرمزگان ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید