مس کرمان با ذوب آهن و پیکان صعود کرد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور به صورت همزمان 3 بازی از ساعت 15 در تهران، اصفهان و تبریز برگزار گردید که به ترتیب در این 3 بازی پیکان میزبان قشقایی بود، ذوب آهن به مصاف رایکا رفت و ماشین سازی از مس کرمان پذیرایی کرد.

مس کرمان با ذوب آهن و پیکان صعود کرد

تیم فوتبال ذوب آهن در استادیوم فولاد شهر مقابل رایکا دست اولی به میدان رفت و به لطف دو ضربه پنالتی در دقایق 62 و 79 به وسیله آرمان قاسم و محمد خدابنده لو و گل دقیقه 84 عارف رستمی میهمان خود را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد تا با این نتیجه به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

پیکان نیز با تک گلی که به وسیله غلامرضا ثابت ایمانی در دقیقه 74 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند حریف دست اولی خودش قشقایی را در تهران شکست داد تا شاگردان مجتبی حسینی هم با عبور از سد این حریف به مرحله یک هشتم نهایی صعود نمایند.

ماشین سازی تیم قعر نشین لیگ یک در جام حذفی هم بازنده شد. تبریزی ها امروز در دیداری خانگی مقابل مس کرمان به میدان رفتند و در دیداری نزدیک با نتیجه 2 بر 1 بازنده شدند تا کارشان در جام حذفی هم به انتها برسد.

در این بازی ابتدا میلاد صارمی در دقیقه 7 برای تیم میهمان گل زد، سپس ماشین سازان در دقیقه 51 به وسیله داود شاهوارقی کار را به تساوی کشیدند و در ادامه نیز مس کرمان بار دیگر دروازه میزبان خود را باز کرد که این گل در دقیقه 78 به وسیله بهرام رشید فرخی به ثمر رسید تا کرمانی ها با پیروزی با نتیجه 2 بر 1 به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مس کرمان با ذوب آهن و پیکان صعود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس کرمان با ذوب آهن و پیکان صعود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید