ابزار سفر: دوربینی که به هر سطحی می چسبد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، پودو دوربین تصویربرداری کوچکی است که می توانید به هر سطحی که دوست دارید بچسبانید و با کنترل به وسیله تلفن همراه، از هر چیزی و در هر زاویه ای تصویربرداری کنید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

ابزار سفر: دوربینی که به هر سطحی می چسبد

پودو (Podo) دوربینی مینیاتوری با قابلیت کنترل و تنظیم از راه دور، به وسیله اپلیکیشن تلفن همراه است. این دوربین را به راحتی می توانید به هر سطحی که مایلید بچسبانید و بدون احتیاج به در دست داشتن دوربین عکاسی، تصاویر زیبایی خلق کنید.

راحت ترین و ساده ترین راه برای تصویربرداری از خود، از فاصله دور، استفاده از دوربین پودو است. سطح زیرین این دوربین چسبنده است؛ بنابراین می توانید پودو را به هر سطحی در نزدیکی خود بچسبانید و فیلم و عکس های زیبایی از خود داشته باشید. پودو برای اتصال به تلفن های هوشمند از فناوری بلوتوث وایرلس بهره می برد.

اپلیکیشن پودو به شما این امکان را می دهد تا تصویری که در دوربین پودو به نمایش در می آید را به طور هم زمان بر روی صفحه تلفن همراه خود مشاهده کنید. علاوه بر عکسبرداری می توانید از قابلیت فیلمبرداری در حالت تایم لپس (گرفتن چندین عکس با فاصله زمانی) لذت ببرید و از صحنه های زیبایی که به آرامی رخ می دهند، مثل غروب خورشید، فیلم بگیرید.

دوربین را می توانید روی هر حالتی که دوست دارید تنظیم کنید؛ پودو از هر چیزی که بخواهید با هر تنظیماتی که مایل باشید عکسبرداری و فیلمبرداری می نماید.

می توانید از یک یا چند دوربین پودو برای فیلمبرداری با کیفیت 720p HD بهره ببرید، با یاری اپلیکیشن، از راه دور تنظیمات دوربین را تغییر دهید، دوربین را روی تایمر تعیین تنظیم کنید و هر زمان که دوست داشتید عکس و فیلم بگیرید.

تعیینات:

مقدار: 3 در 3 در 4.5 سانتیمتر

وزن: 43 گرم

سنسور: 5 مگاپیکسل

فیلمبرداری: 720p

حافظه: 8 گیگابایت

عمر باتری: 1.5 ساعت

با داشتن یک دوربین پودو، نه تنها کنترل کامل روی تصویربرداری دارید، بلکه احتیاجی به در دست گرفتن دوربین عکاسی نخواهید داشت. اگر تمایل به خرید پودو دارید، می توانید با پرداخت 49 دلار از وبسایت کیک استارتر اقدام کنید.

ابزار سفر دوشنبه ها و چهارشنبه ها، ساعت 11:59 شب در وبلاگ صنعت چاپ منتشر می گردد. برای تماشا سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در وبلاگ صنعت چاپ مراجعه کنید.

منبع: کجارو / thegadgetflow.com

به "ابزار سفر: دوربینی که به هر سطحی می چسبد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: دوربینی که به هر سطحی می چسبد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید