11 دانگل بلوتوث مقرون به صرفه که همین حالا می توانید خریداری کنید

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، فناوری بلوتوث به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین تکنولوژی های روز جهان تبدیل شده و چند سالی است که بهره گیری از این فناوری در بین کاربران مختلف با سنین متفاوت بسیار رونق گرفته است. به یاری دانگل های بلوتوثی نیز خیلی راحت تر و ساده تر می توان این فناوری را به دستگاه های مختلف که به این تکنولوژی مجهز نیستند، اضافه نمود. در واقع، دانگل بلوتوث یک درایو کوچک USB است که از تراشه بلوتوث بهره می برد و با متصل شدن به پورت USB، دستگا ه های بلوتوثی قادر به برقراری ارتباط با دانگل شما خواهند بود. در این مقاله قصد داریم 11 دانگل بلوتوث مقرون به صرفه قیمت که همین حالا می توانید از فروشگاه آنلاین خبرنگاران بخرید را به شما معرفی کنیم و آن ها را مورد آنالیز قرار دهیم تا انتخاب آسانی از بین گزینه های مختلف داشته باشید.

11 دانگل بلوتوث مقرون به صرفه که همین حالا می توانید خریداری کنید

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

108,300

تومان

دانگل بلوتوث ایکس نوا مدل275

78,000

تومان

خرید دانگل بلوتوثی از وبلاگ صنعت چاپ

مشاهده همه

فهرست محتوا

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

دانگل بلوتوث ارلدام مدل M22

دانگل بلوتوث هارمن مدل B050

دانگل بلوتوث مدل CSR 4.0

دانگل بلوتوث تسکو مدل BT103

دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN300BT

دانگل بلوتوث لیتو مدل LU-1

دانگل بلوتوثی مکا مدل MBD1

دانگل بلوتوثی USB ارلدام مدل ET-M24

دانگل بلوتوث هارمن مدل KN320

دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN500BT

سخن سرانجامی

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

فهرست 11 دانگل بلوتوث مقرون به صرفه موجود در فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ را با معرفی و آنالیز دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0 شروع می کنیم. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد و به راحتی می توانید با استفاده از آن، یک اتصال بلوتوثی بدون قطعی را تجربه کنید. این دانگل بلوتوث در بعضی از دستگاه ها نیار به نصب درایور دارد و در دیگر دستگاه ها نیز می توانید بدون نصب درایور از آن بهره ببرید.

این محصول حدود 5 گرم وزن دارد و با سیستم عامل های …,Mac OS X, Window7.8.10/ Vista/ XP سازگار است. حداکثر برد این دانگل بلوتوثی 20 متر اعلام شده و از آن می توان برای اتصال کلیه دستگاه های بلوتوثی نظیر ماوس، کیبورد، اسپیکر، پرینتر و موارد دیگر استفاده کرد.

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

108,300 تومان

مشاهده و خرید

دانگل بلوتوث ارلدام مدل M22

این محصول که یکی از پرفروش ترین دانگل های فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ به شمار می رود، بسیار جم وجور است و وزن حدود 30 گرمی آن، حمل ونقل آن را برای کاربران ساده نموده است. دانگل مدل M22 ارلدام حدود 20 متر برد دارد و برای استفاده در ضبط خودرو بسیار مناسب است. با استفاده از این محصول، دیگر احتیاجی نیست برای بلوتوثی کردن ضبط خودروی خود هزینه بسیار زیادی بپردازید.

کافی است این محصول را به پورت USB ضبط متصل نموده و آهنگ های گوشی خود را از سیستم صونی خودرو با برترین کیفیت ممکن گوش کنید. این دانگل بعلاوه از برق خودرو تغذیه می نماید و احتیاجی به شارژ شدن ندارد. از دیگر قابلیت های بسیار خوب این محصول می توان به مجهز بودن به میکروفون اشاره نمود که امکان مکالمه را نیز برای کاربران به همراه می آورد. این محصول بعلاوه از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد.

دانگل بلوتوث ارلدام مدل M22

مشاهده کالا

دانگل بلوتوث هارمن مدل B050

اگر قصد خرید یک دانگل بلوتوثی بسیار باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه قیمت را دارید، می توانید هارمن مدل B050 را به عنوان یکی از برترین محصولات فروشگاه وبلاگ صنعت چاپ برای خرید خود در نظر بگیرید. این محصول حدود 30 گرم وزن دارد و با بهره گیری از برد 20 متری، به راحتی می تواند اتصال بلوتوث را بدون هیچ گونه قطعی برای شما فراهم کند. نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این دانگل برای اتصال موس، کیبورد بلوتوثی، پرینتر، گوشی موبایل به سیستم صوتی و یا اتصال به کامپیوتر کاربرد دارد و به هیچ عنوان نمی توانید از آن برای اتصال به ضبط خودرو بهره ببرید.

دانگل بلوتوث هارمن مدل B050 از اتصال بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد که نسبت به ورژن های قبلی سرعت و پایداری بیشتری دارد. این محصول با پورت های USB 1.1، USB 2.0 و USB 3.0 سازگار است و از تمامی سیستم عامل های اندروید 5.0 به بالا و iOS نیز پشتیبانی می نماید. این دانگل شرکت هارمن مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و به هیچ عنوان کاربران را از خریدش پشیمان نخواهد کرد.

دانگل بلوتوث هارمن مدل B050

299,000 تومان

مشاهده و خرید

دانگل بلوتوث مدل CSR 4.0

این دانگل بلوتوثی حدود 5 گرم وزن دارد و حداکثر برد 10 متری را به کاربران ارائه می دهد. این محصول مقرون به صرفه قیمت از بلوتوث نسخه 4.0 بهره می برد و برای استفاده از آن در بعضی از سیستم ها، احتیاج دارد تا درایور آن را از اینترنت دانلود و نصب کنید. این دانگل بلوتوثی با سیستم عامل های Mac OS X, Window7.8.10/ Vista/ XP سازگار است و از دستگاه های با نسخه بلوتوث پایین تر نیز پشتیبانی می نماید. از این محصول می توانید جهت برقراری اتصال در کلیه دستگاه های بلوتوثی نظیر ماوس، کیبورد، اسپیکر، پرینتر و موارد دیگر بهره ببرید.

دانگل بلوتوث مدل CSR 4.0

72,000 تومان

مشاهده و خرید

دانگل بلوتوث تسکو مدل BT103

محصولات تسکو احتیاجی به تعریف ندارد. این شرکت ایرانی همیشه محصولات خود را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت روانه بازار نموده که از جمله آن ها می توان به دانگل بلوتوث مدل BT103 اشاره نمود. این محصول از بلوتوث نسخه 4.0 بهره می برد و حداکثر برد آن نیز 10 متر است. شما می توانید این دانگل را با استفاده از کابل هایی که درون جعبه آن واقع شده است به هدست، اسپیکر بلوتوث و حتی تلویزیون های فاقد اتصال بلوتوثی متصل کنید و از کیفیت بسیار خوب آن لذت ببرید.

این دانگل احتیاجی به نصب نرم افزار و راه اندازی خاصی ندارد و برای استفاده تنها باید آن را به منبع تغذیه (آداپتور -5v) متصل کنید. کاربران باید توجه نمایند که این مدل فرستنده صوت به وسیله بلوتوث است و گیرنده آن نیست. بنابراین نمی توان از این محصول برای اتصال بلوتوثی در ضبط خودرو استفاده کرد. وزن این محصول 50 گرم است و ابعاد آن نیز به 112x60x20 میلی متر می رسد.

دانگل بلوتوث تسکو مدل BT103

189,000 تومان

مشاهده و خرید

دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN300BT

اگر در پی یک دانگل بلوتوثی باکیفیت هستید که به طور همزمان اتصال بلوتوثی و اتصال به شبکه Wi-Fi را به شما ارائه دهد، محصول شرکت ال بی لینک مدل BL-WN300BT را می توانید به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود از فروشگاه وبلاگ صنعت چاپ مد نظر قرار دهید. این دانگل از تراشه Realtek 8723DU بهره می برد که در این تراشه از کارت شبکه Wi-Fi تک بانده 2.4GHZ و بلوتوث نسخه 4.2 استفاده شده و با پورت USB به سیستم شما متصل می گردد. این محصول دوکاره، سرعت انتقال فایل بسیار بالایی دارد و در سیستم عامل های ویندوز 7، 8.1،10 و 11 نیز می توان از آن بهره برد. وزن این دانگل حدود 50 گرم است و ابعاد آن نیز به 60x20x10 میلی متر می رسد.

دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN300BT

229,000 تومان

مشاهده و خرید

دانگل بلوتوث لیتو مدل LU-1

محصولات شرکت چینی لیتو در فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ، همیشه جزو پرفروش ترین کالاها بوده اند و دانگل بلوتوث مدل LU-1 نیز یکی از آن هاست. این محصول که از بلوتوث نسخه 5.0 بهره می برد، حدود 45 گرم وزن دارد و حداکثر برد آن نیز به 20 متر می رسد. این دانگل گیرنده صوت به وسیله بلوتوث است و به همین علت کاربران می توانند از آن برای ضبط خودرو نیز استفاده نمایند. این محصول بعلاوه با پورت های USB 1.1، USB 2.0 و USB 3.0 سازگار است.

دانگل بلوتوث لیتو مدل LU-1

138,000 تومان

مشاهده و خرید

دانگل مکا مدل MBD1

این دانگل بلوتوثی از وزن 4.0 بلوتوث برای اتصال بهره می برد و با سیستم عامل های Mac OS X, Window7.8.10/ Vista/ XP سازگار است. حداکثر برد این دانگل 10 متر اعلام شده و از آن می توان برای اتصال کلیه دستگاه های بلوتوثی نظیر ماوس، کیبورد، اسپیکر، پرینتر و موارد دیگر استفاده کرد. این محصول حدود 5 گرم وزن دارد و ابعاد آن نیز به 50 در16در 22 میلی متر می رسد. بعلاوه کاربران می توانند از این محصول برای انتقال فایل نیز استفاده نمایند.

دانگل بلوتوث مکا مدل MBD1

108,000 تومان

مشاهده و خرید

دانگل بلوتوثی USB ارلدام مدل ET-M24

از دیگر محصولات بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه قیمت فروشگاه وبلاگ صنعت چاپ به می توان به دانگل بلوتوثی USB ارلدام مدل ET-M24 اشاره نمود که محبوبیت بسیار خوبی میان کاربران پیدا نموده است. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 برای ایجاد اتصالی پایدار و باکیفیت بهره می برد و حداکثر برد 10 متری را ارائه می دهد. این کالا با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و برای استفاده در ضبط خودرو نیز می توان از آن بهره برد.

این دانگل انرژی مورد احتیاج خود را از برق خودرو تأمین می نماید و احتیاجی به شارژ شدن ندارد. از دیگر قابلیت های بسیار خوب این محصول می توان به مجهز بودن به میکروفون اشاره نمود که امکان مکالمه را نیز برای کاربران به همراه می آورد. برای استفاده از این دانگل در بعضی سیستم ها احتیاج به نصب درایور دارید که می توانید آن را از اینترنت دانلود کنید.

دانگل بلوتوث USB ارلدام مدل ET-M24

مشاهده کالا

دانگل هارمن مدل KN320

این محصول باکیفیت شرکت هارمن، یک دانگل بلوتوثی دو کاره است که از آن می توان هم به عنوان فرستنده و هم گیرنده صوت به وسیله بلوتوث استفاده کرد. بنابراین با اتصال این دانگل به پورت USB ضبط خودرو قادر خواهید بود تا موسیقی دلخواه خود را به وسیله اتصال بلوتوث پخش کنید. هارمن روی این محصول پورت AUX نیز تعبیه نموده تا به وسیله کابل نیز بتوان از آن درون خودرو بهره برد و با این روش حتی احتیاجی به اتصال بلوتوثی نیز نخواهید داشت.

این دانگل با سیستم عامل اندروید و iOS سازگاری دارد و با بهره گیری از میکروفون، امکان مکالمه را برای کاربران به ارمغان می آورد. حداکثر برد این محصول حدود 10 متر است و از نسخه بلوتوث 5.1 برای ایجاد اتصال پایدار و باکیفیت بهره می برد. از این دانگل علاوه بر سیستم صوتی خودرو، می توانید در اسپیکر و سینمای خانگی نیز بهره ببرید.

دانگل بلوتوث هارمن مدل KN320

5 %

200,000

190,000 تومان

مشاهده و خرید

دانگل ال بی لینک مدل BL-WN500BT

فهرست 11 دانگل بلوتوث مقرون به صرفه موجود در فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ را با معرفی و آنالیز دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN500BT به سرانجام می رسانیم. این محصول از بلوتوث نسخه 5.0 برای ایجاد اتصال پایدار و باکیفیت بهره می برد و بعلاوه برای انتقال فایل ها سرعت بسیار خوبی دارد. به همراه این محصول یک سی دی حاوی درایور مخصوص این دانگل به شما تقدیم می گردد که با نصب آن روی سیستم خود، سرعت عملکرد دانگل افزایش پیدا می نماید.

این دانگل از تمامی سیستم عامل های ویندوز 7، 8.1،10 و 11 پشتیبانی می نماید و برای استفاده در ضبط خودرو نیز می توان از آن بهره برد. وزن این دانگل حدود 20 گرم است و ابعاد آن نیز به 60x20x10 میلی متر می رسد. این محصول شرکت ال بی لینک بردی حدود 20 متری را به کاربران ارائه می دهد و به هیچ عنوان آن ها را از خریدشان پشیمان نخواهد کرد.

دانگل بلوتوث ال بی لینک مدل BL-WN500BT

15 %

400,000

339,000 تومان

مشاهده و خرید

سخن سرانجامی

در این مقاله به معرفی 11 دانگل بلوتوثی مقرون به صرفه در فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ پرداختیم تا اگر علاقه مند به خرید این دسته از محصولات برای خودروی هستید، خرید خوبی را از فروشگاه آنلاین وبلاگ صنعت چاپ تجربه کنید.

دانگل بلوتوث مدل CSR V5.0

108,300

تومان

دانگل بلوتوث ایکس نوا مدل275

78,000

تومان

خرید دانگل بلوتوثی از وبلاگ صنعت چاپ

مشاهده همه

سوالات متداول

دانگل بلوتوث چیست؟

دانگل بلوتوث یک درایو کوچک USB است که از تراشه بلوتوث بهره می برد و با متصل شدن به پورت USB، دستگا ه های بلوتوثی قادر به برقراری ارتباط با دانگل شما خواهند بود.

آیا با استفاده از دانگل بلوتوث می توان فایل ها را انتقال داد؟

بله. بسیاری از دانگل ها امکان انتقال فایل با استفاده از بلوتوث را بین دستگاه ها فراهم می نمایند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "11 دانگل بلوتوث مقرون به صرفه که همین حالا می توانید خریداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 دانگل بلوتوث مقرون به صرفه که همین حالا می توانید خریداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید