انجام بیش از هزار بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی طی 9 ماه سال 1400

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، خبرگزاری خبرنگاران-مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از انجام بیش از هزار مورد بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی استان طی 9 ماه سال 1400 اطلاع داد.

انجام بیش از هزار بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی طی 9 ماه سال 1400

به گزارش خبرنگار ما در تبریز، احمد حمزه زاده روز سه شنبه 14 دی ماه 1400 با اشاره به اینکه در راستای رعایت تمامی ضوابط ناظر بر عملکرد واحدهای پذیرایی و مقابله با بیماری کرونا تمام واحدها و تاسیسات گردشگری استان بطور مستمر مورد بازدید قرار می گیرند، گفت: اکیپ نظارتی بر عملکرد واحدهای پذیرایی استان بازدیدهای خود را از واحدهای مذکور به صورت مستمر انجام می دهد، بطوریکه طی 9 ماه سال 1400، بیش از هزار مورد بازدید برای آنالیز انجام پروتکل های بهداشتی اجرا شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی ادامه داد: طی بازدیدهای اکیپ نظارتی از واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی، 250 مورد تذکر و 50 مورد اخطار به واحد هایی که پروتکل های مصوب را رعایت ننموده بودند، صادر شده است.

حمزه زاده گفت: آذربایجان شرقی دارای 294 واحد پذیرایی رسمی است که طی 9 ماه گذشته، 106 واحد دیگر نیز اقدام به کسب پروانه بهره برداری نموده اند که با شروع فعالیت این واحدها، تعداد واحدهای پذیرایی فعال و رسمی استان به 400 واحد افزایش خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "انجام بیش از هزار بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی طی 9 ماه سال 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام بیش از هزار بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی طی 9 ماه سال 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید