جاذبه های گردشگری نسبار بلغارستان

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، شهر تاریخی نسپار بلغارستان ، محلی است که در آن تاریخ با زمان حال زندگی می کند نسپار طبق مقالات مجله خبرنگاران یکی از قدیمی ترین و باستانی ترین شهرهای اروپاست . این شهر قدیمی و باستانی در یک پیوند کوچک با سرزمین اصلی در یک محل عبور باریک قرار گرفته است . تفرجگاه های آن در امتداد سواحل دریای سیاه در خلیج های زیبای دارای سواحل ماسه ای گسترده و سطح آب بلوری گسترش یافته است . سواحل آن پوشیده از ماسه های طلایی دانه ریز که عمق آن بتدریج افزایش می یابدکه آنرا برای بچه ها جالب توجه بود و در عین حال ایمن می سازد . جاذبه های گردشگری نسپار و تفریحات آن از دلایلی هستند که چرا دهکده سان تعطیلات در این منطقه در بین پرطرفدارترین مقاصد برای صفت گردشگری و توریستی خانوادگی به شمار می رود .

جاذبه های گردشگری نسبار بلغارستان

این شهر بناهای تاریخی و معماری یادبود تمام دوره ها و سده ها را حفظ کرده است . در نسپار کلیساهای زیادی وجود دارد که به دوره اولیه بیزانس از قرن 5 تا 6 میلادی برمیگردد . پرطرفدارترین کلیسای آن ، کلیسای اقامتی سراسقف اعظم در یک سبک اولیه بیزانس- اقامتگاه جدید اسقف اعظم - اس تی استفان است که مادی دیوارنگارهای ارزشمند از سده 12 میلادی و کلیسا های مسیحیان پانتوکراتوز و الیتورگتوس سده 13 و 14 است .

شهر تاریخی نسپار ، گنجینه فرهنگی بلغارستان به شمار می رود . امروزه این شهر یک مکان جذاب برای پیاده روی های رمانتیک و عاشقانه در امتداد خیابان های سنگ فرش شده - در میان مغازه های کوچک ارائه دهنده صنایع دستی،بافندگی و نساجی و جواهرآلات است . این شهر با برخورداری از فضا و جو آنتیک قدیمی باشکوهشی، فرصت مناسبی برای تفریج و گذران اوقات فراغت فراهم می کند . این مقصد جهانگردی - گردشگری دارای تعداد زیادی مهمان خانه های راحت و دنج و اتاق های اختصاصی است .

حال و هوای و فضای قدیمی قابل توجه شهر تاریخی نسبلور فرصتی مناسب برای گذراندن تعطیلات شاد و خرم و فراموش ناشدنی فراهم می کند .

جهانگرد ها و گردشگران دارای یک انتخاب خوب و بزرگ از تفرجگاه ها برای انتخاب تنوع مختلف آنها هستند که انتخاب آنان به بود جمالی و نوع خاص تعطیلاتی که به آن علاقه دارند ، بستگی دارد. در بین هتل های شهر ، می توان هتل های لوکس 4 تا 5 ستاره را پیدا نمود که در این میان مجموعه های بزرگ هتل داری، هتل های خصوصی و اختصاصی ، مهمانخانه های کوچک وجود دارد.

سواحل دریای سیاه دارای سواحل ماسه ای نقطه گذاری شده با تفرجگاه های مدرن و لوکس و هتل های زیبا و تسهیلات تفریحی و ورزشی نامحدود است در بین تعداد زیادی از تفرجگاه های متعدد، کلوپ تعطیلات زیوریا، مجموعه توریسی سان دی ، اس تی کنستانتین ، دهکده تعطیلات النیت ، دهکده تعطیلات دیونی، بسیار پر طرفدار بوده و همگی گردشگران زیادی از اروپا و سراسر جهان جذب می کنند . که سواحل دریای سیاه را به عنوان مقصد بعدی تفرجگاهی تابستانی می سازد.

منبع: جاده های سبز

به "جاذبه های گردشگری نسبار بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری نسبار بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید