جرائم کارمندانی که واکسن نزده اند اعلام شد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، کارمندانی که واکسن کرونا نزده اند یا باید مرخصی اجباری بگیرند یا هر دو هفته با هزینه شخصی تست بدهند.

جرائم کارمندانی که واکسن نزده اند اعلام شد

به گزارش باشگاه وبلاگ صنعت چاپ، دکتر اویس سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا با مدیریت وزارت کشور و در استان ها با مسئولیت استانداری از امروز آغاز و مقرر شده است چهار سامانه سطح یک کشور که خدمات مرتبط با واکسیناسیون را ثبت می کنند اطلاعات را در سامانه امید قرار بدهند.

او گفت: دستگاه های اجرایی می توانند با توجه به سطح دسترسی اطلاعات مربوط به واکسیناسیون کارکنان خود را دریافت کنند.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: اجرای این طرح به عهده خود دستگاه های اجرایی و نظارت آن به عهده دانشگاه های علوم پزشکی در هر استان است.

دکتر اویس گفت: کارکنانی که دوز کامل یا دوز نخست واکسن کرونا را دریافت نکرده اند یا باید مرخصی اجباری بگیرند یا در هر دو هفته با هزینه شخصی آزمایش پی سی آر و عدم ابتلا به کرونا ارائه دهند.

او گفت: طرح مدیریت هوشمند بیماران کرونایی در 5 مرحله برگزار می شود و در مرحله نخست شامل کارکنان دستگاه های اجرایی و در مراحل بعدی به ترتیب در خصوص حمل و نقل درون شهری، واحد های صنفی، حمل و نقل برون شهری و خودرو ها شهری و مراکز علمی تحقیقاتی و آموزشی اجرایی خواهد شد.

منبع: فرارو

به "جرائم کارمندانی که واکسن نزده اند اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرائم کارمندانی که واکسن نزده اند اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید