دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی دستگاه ضدعفونی کننده دست تولید کردند

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی پیروز به تولید تونل و دستگاه ضدعفونی کننده دست و اشیاء شدند.

دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی دستگاه ضدعفونی کننده دست تولید کردند

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ صنعت چاپ، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی پیروز به تولید تونل و دستگاه ضدعفونی کننده دست و اشیاء شدند.

گفتنی است، ساخت و تولید تونل و دستگاه ضد عفونی کننده غیر تماسی در این دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی از نیمه فروردین ماه سال جاری و با شروع همه گیری بیماری کووئید 19 در کشور با دریافت سفارش از ستاد استانی مقابله با کرونا و با همراهی و راهنمایی استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه استان و نیز بخش خصوصی، اقدام به طراحی و ساخت اولین تونل ضد عفونی کننده انسان کردند که با مکانیسم مه پاشی، مواد ضد عفونی کننده را بصورت بخار سرد بداخل تونل پخش می کند.

دستگاه های ضد عفونی کننده هوشمند دست بصورت ایستاده و دیواری، بدون نیاز به پدال و کاملاً غیر تماسی، در رنگ بندی متنوع طراحی و به مرحله تولید شده است. این دستگاه ها نسبت به مشابه های موجود در بازار هزینه بسیار کمتری داشته و دارای 6 ماه گارانتی است.

شایان ذکر است که دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای استان آذربایجان شرقی در کنار تولید تونل و دستگاه های ضد عفونی کننده دست، بدن و اشیاء، در زمینه طراحی و دوخت البسه پرستاری و ماسک نیز بصورت جدی فعالیت دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی دستگاه ضدعفونی کننده دست تولید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای آذربایجان شرقی دستگاه ضدعفونی کننده دست تولید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید