دنبال قطعی کردن سهمیه آسیا هستیم، فریب صندلی پیکان را نمی خوریم

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از ملاقات روز شنبه این تیم برابر پیکان گفت: با تیمی بازی داریم که از نظر فنی تیم خیلی قابل احترام و خوبی است. ما فریب جدول را نخواهیم خورد. می دانیم پیکان توانایی خیلی خوبی دارد. استقلال در شرایطی قرار گرفته که باید بازی با پیکان را ببرد تا سهمیه اش در لیگ قهرمانان آسیا قطعی گردد.

دنبال قطعی کردن سهمیه آسیا هستیم، فریب صندلی پیکان را نمی خوریم

مربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: با تمرکز و تمریناتی که انجام می دهیم سعی می کنیم به این مهم برسیم. از پیکان بررسی خوبی را انجام داده ایم و شناخت خوبی داریم.

وی ادامه داد: می دانیم که بازی بسیار سختی را خواهیم داشت. بازی به بازی برنامه ریزی می کنیم و تمام هدف مان پیروزی در ملاقات با پیکان است و کوشش می کنیم سهمیه آسیایی را بگیریم. در چند بازی اخیر بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند.

وی در خصوص دغدغه این تیم گفت: بزرگترین دغدغه ما این است که طرفداران در کنارمان نداریم. اگر طرفداران در استادیوم بودند می توانستیم بازی خوبی را تقدیم آنها کنیم و شور و نشاط خاصی را به تیم ما بدهند. امیدوارم مشکل کرونا رفع گردد تا شاهد حضور تماشاگران باشیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بازیکنان مصدوم این تیم نیز گفت: دیاباته، مطهری و اسماعیلی در تمرین روز گذشته ما حضور داشتند، البته ما اسماعیلی و مطهری را فردا قطعاً در اختیار نداریم. شیخ خیلی اصرار دارد که در بازی فردا بازی کند ولی ما باید به فکر بازی های آینده هم باشیم.

نامجومطلق تاکید نمود: تفکر کادر فنی و بازیکنان این است که ما بازی به بازی جلو برویم. دو هفته سرنوشت ساز پیش رو داریم. یکی از آنها بازی با پیکان است که تفکرات و برنامه ریزی در خصوص این بازی است. هیچ بازیکنی حق ندارد از الان برای دربی برنامه ریزی کند و به آن بازی فکر کند.

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص فهرست فرهاد مجیدی برای فصل آینده گفت: الان زمان مناسبی برای صحبت کردن در این مورد نیست چرا که بازیکنان روی ملاقاتهای پیش رو تمرکز نموده اند. فکر می کنم تیم ما شرایط این را دارد که با همین نفرات برای فصل آینده آماده گردد چرا که بازیکنان خوبی در اختیار داریم. با این حال طبیعی است که چند بازیکن به تیم ما اضافه شوند که آقای مجیدی در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دنبال قطعی کردن سهمیه آسیا هستیم، فریب صندلی پیکان را نمی خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال قطعی کردن سهمیه آسیا هستیم، فریب صندلی پیکان را نمی خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید