گل قایدی در میان بهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا 2021

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، دومین گل ستاره پیشین استقلال به الاهلی در میان برترین گل های فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا دیده می گردد.

گل قایدی در میان بهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا 2021

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سایت کنفدراسیون فوتبال فوتبال آسیا (AFC) برای انتخاب بهترین گل رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2021، دو فهرست 10 گله انتخاب نموده است که بهترین گل های هر مرحله در فینال، با هم رقابت خواهند کرد.

سایت AFC نخستین گروه گل های برتر مسابقات را معرفی کرد که گل زیبای مهدی قایدی به الاهلی عربستان با پیراهن استقلال، در میان گزینه ها دیده می گردد.

این سایت در خصوص این گل نوشت: قایدی که یکی از ستارگان لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رفت، استعداد شگرف خود را از همان بازی اول نشان داد و رقابت ها را با استعداد شگرف خود زیباتر کرد. او دومین گل خودش مقابل الاهلی را از فاصله ای 30 یاردی به ثمر رساند.

گل های ناصر الدوساری به پوهانگ استیلرز، لی دونگ گیونگ به جئونبوک هیوندای موتورز، کارلوس ادواردو به AGMK، شو کوراتا به تامپینس روورز، دیوگو به کایا ایلویلو، مایکل اولونگا به الاهلی، لیانگ شاوون به یونایتد سیتی، دریس فتوحی به الشرطه و هیرویوکی آبه به جوهور دارالتعظیم، سایر نامزدهای بهترین گل لیگ قهرمانان آسیا در فهرست نخست به شمار می فرایند.

برای شرکت در این نظرسنجی، اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گل قایدی در میان بهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل قایدی در میان بهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید