ضرورت ایجاد طرح های گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری #چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های کمپ سینمایی و #گردشگری سلامت با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در استان ایجاد گردد.

ضرورت ایجاد طرح های گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش به گزارش دنیای سفر به نقل از خبرگزاری مهر، علی حیدری گوجانی پیش از ظهر پنج شنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به منظو ر حمایت از فعالان حوزه صنایع دستی و رونق مالی باید هدایای کلیه برنامه های استانی همانند همایش، جشنواره و سمینار از تولیدات استان تهیه و اهدا گردد، اظهار کرد: این امر موجب اشتغال زایی می گردد.

وی با اشاره به اینکه حریم مکان های تاریخی چهارمحال و بختیاری باید در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد، عنوان نمود: موانع مشخص حرائم مکان های تاریخی در استان باید برطرف گردد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری توضیح داد: برای توسعه زیر ساخت های گردشگری در استان باید به ضوابط و قوانین توجه گردد.

حیدری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری دارای پتانسیل و ظرفیت مطلوبی است، ادامه داد: ساخت های گردشگری باید به موازات برنامه های توسعه ای استان انجام گردد.

وی به ضرورت تقویت زیرساخت ها در چهارمحال و بختیاری، اضافه کرد: ایجاد طرح های کمپ سینمایی و گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری باید از جمله اولویت های دستگاه های مرتبط باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای تقویت زیر ساخت ها باید از اعتبارات دولتی و خصوصی استفاده گردد.

حیدری ساخت پارکینگ طبقاتی در جوار پل زمان خان را ضروری دانست و اطهار کرد: این طرح باید در دستور کار قرار گیرد و برای اجرای آن از ظرفیت بخش خصوصی استفاده گردد.

منبع: دنیای سفر

به "ضرورت ایجاد طرح های گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت ایجاد طرح های گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید