قبل از تعمیر گیربکس اتوماتیک، حتما بخوانید!تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

گیربکس خودرو یکی از قطعات با اهمیت در هر خودرو است. خارج از در نظر گرفتن این مورد که خودروی شما دارای گیربکس اتوماتیک یا دستی است، برای انجام اموری مانند: تعمیر گیربکس یا سرویس های دوره ای و حتی مواردی همانند تعویض روغن و یا قطعات مصرفی خودرو می بایست به تعمیرگاه مراجعه کرد. گیربکس اتوماتیک دارای انواع مختلفی است؛ با توجه به نوع گیربکس خودرو مثل گیربکس AL4، و یا گیربکس CVT نوع تعمیر گیربکس نیز اندکی تغییر می نماید. در این مقاله سعی داریم تا به آنالیز تعمیرگاه های مناسب جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک، و بعلاوه معرفی ویژگی های آن ها بپردازیم.

قبل از تعمیر گیربکس اتوماتیک، حتما بخوانید!تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک

یک تعمیرکار ماهر دارای چه نکاتی است

یک تعمیرکار خوب دارای نکته هایی است که شما با مشاهده آن ها و توجه کردن به این نکات می توانید، متوجه کیفیت کار و احتمالا نوع خروجی کار شوید. در ادامه به معرفی و آنالیز برخی از این نکات می پردازیم.

قدرت کلام و قدرت برقراری ارتباط مناسب

یک مکانیک باید هنر برقراری ارتباط با مشتریان را داشته باشد و به آن ها احترام بگذارد. اگر تعمیرکار خودروتان در کنار کیفیت کار، برخورد مناسبی هم داشته باشد شما برای دفعات بعدی به او مراجعه می کنید و بدون شک آن مکانیک را به اطرافیان خود نیز معرفی می کنید. درصورتی که مکانیک کم حوصله باشد، و یا اینکه از نوع لفظ مناسبی جهت برقراری ارتباط برخوردار نباشد مشتری های این تعمیرکار به سرعت آغاز به کمتر شدن می نمایند.

مهارت های فنی

یک گیربکس اتوماتیک نسبت به نوع دستی خود دارای حساسیت بسیار بیشتر است. بنابراین یک تعمیرکار خوب، جهت اقدام به تعمیر گیربکس خودرو می بایست دارای تخصص کافی و بروز باشد. افرادی که دارای تخصص نیستند، با تعمیر اشتباه خودرو شما می توانند باعث بروز مسائل بیشتر مانند خرابی سایر قطعات و بعلاوه ضرر مالی بیشتر شما شوند.

توانایی تشخیص سریع مشکل

امروزه بسیاری از رانندگان به خودرو خود بسیار وابسته هستند و با استفاده از خودرو، به درآمدزایی می پردازند. یک تعمیرکار گیربکس اتوماتیک جهت رضایت مندی مشتریان خود می بایست در اسرع وقت به آنالیز مواردی که مشکل آفرین شده و بعلاوه برطرف مسائل موجود بپردازد.

تعمیرگاه های گیربکس شامل چه خدماتی هستند

تعمیرگاه های بسیار در سطح شهر وجود دارند که یکی از خدماتی که ارائه می دهند، مرتبط به گیربکس های اتوماتیک است. با آنالیز دقیق می توانید تعمیرگاه هایی را که به صورت حرفه ای به تعمیر و یا سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو می پردازند را بیابید. بعلاوه برخی از تعمیرگاه ها مانند شیراز گیربکس نیز وجود دارند که در کنار تعویض و سرویس گیربکس خودرو، به تهیه و فروش لوازم گیربکس با برترین کیفیت نیز می پردازند. امروزه برخی از کار هایی که یک تعمیرکار خودرو باید انجام دهد عبارت اند از:

  • تعمیر اساسی موتورهای بنزینی و دیزلی
  • تعمیر دستگاه های الکتریکی خودروها
  • تعمیر دستگاه های سوخت رسانی موتورهای بنزینی و دیزلی
  • تعمیر جعبه دنده و دیفرانسیل
  • تعمیر چرخ ها و سیستم ترمز
  • چک دوره ای دستگاه ها طبق دستورالعمل دستگاه ها
  • تعمیر سیستم تعلیق و سیستم فرمان
  • انجام تعمیرات مکانیکی دستگاه های فراوری و آزمایشگاهی
  • نگهداری قطعات یدکی تجهیزات فراوری
  • تنظیم موتور

چرا خودرو به سرویس و تعمیر گیربکس اتوماتیک احتیاج دارد

گیربکس ماشین مانند دیگر اجزای آن به سرویس های دوره ای احتیاجمند است. این سرویس ها یا غالبا به توصیه شرکت های سازنده بنا بر کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت پذیرد. از عوامل افزایش طول عمر قطعات گیربکس می توان به تعویض فیلتر و روغن آن، سرویس های دوره ای به موقع، رانندگی صحیح و اصولی و آگاهی داشتن از نحوه عملکرد یک گیربکس نام برد.

غالبا زمان توصیه شده برای سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک و بعلاوه تعویض روغن آن بین 20000 تا 60000 کیلومتر است. شرایط رانندگی یکی از عوامل مهم در مشخص زمان سرویس های دوره ای و تعویض کردن روغن است. به طور مثال اگر شما در شهری پر ترافیک زندگی می کنید و ساعات طولانی را در اتومبیل به سر می برید باید این نکته را بدانید که ماندن در ترافیک باعث افرایش دمای روغن و بعلاوه کاهش عمر آن می گردد به همین منظور توصیه ما برای عزیزانی که در این شرایط زندگی می نمایند تعویض روغن در مدت زمان مناسب است.

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک شیراز گیربکس با ارائه با کیفیت ترین خدمات و بعلاوه فروش لوازم گیربکس اتوماتیک آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر گشور است.

منبع: shirazgearboxal4.com

منبع: فوت و فن

به "قبل از تعمیر گیربکس اتوماتیک، حتما بخوانید!تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از تعمیر گیربکس اتوماتیک، حتما بخوانید!تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید