مورایس: قلب من با نفت مسجد سلیمان است، برای آن ها دعا می کنم

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دعا می کنم که برترین اتفاقات برای تیم نفت مسجد سلیمان رخ دهد.

مورایس: قلب من با نفت مسجد سلیمان است، برای آن ها دعا می کنم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ صنعت چاپ، ژوزه مورایس پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و گفت: همواره شرایط سختی برای تیمی که می خواهد در لیگ بماند وجود دارد. قلب من همواره با تیم نفت مسجد سلیمان و بازیکنان این تیم است. کوشش آن ها را در دو بازی اخیر دیده ام. اشکش در بازی های اخیر عملکرد خوبی داشت و متاسفم که نتیجه برای آن ها خوب نبود. مردم این شهر دوست دارند که تیم شان در لیگ برتر بماند. من برای آن ها دعا می کنم و امیدوارم برترین اتفاق برای آن ها رخ دهد. هنوز دو بازی مانده است و هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

وی ادامه داد: تغییر روند بازی در نیمه دوم علت عجیبی نداشت و نمی توان گفت که رمز و رازی داشته است. بازیکنان در نیمه دوم متوجه شدند که باید تهاجمی تر بازی نمایند و توانستیم به گل برسیم. نفت مسجد سلیمان بسیار کوشش کرد تا نتیجه را حفظ کند و در ضدحملات فرصت هایی را هم ایجاد کردند. از نتیجه ای که کسب شده راضی هستم. این شرایط به رفتار بازیکنان برمی شود و تیم فهمید برای تغییر نتیجه باید رفتارش را تغییر دهد. تیمی که می خواهد برنده باشد باید کوشش کند و به گل برسد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درخصوص طرفداران تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان، بیان کرد: آن ها مردم خوبی هستند. حتی اگر علیه سپاهان هم شعار می دادند من مسئله ای با این موضوع نداشتم. به هر حال آن ها در شهر خود هستند و باید تیم خودشان را تشویق نمایند و ممکن است علیه تیم حریف هم شعار دهند؛ البته شعار ها نباید بی احترامی داشته باشد. من خشمی از مردم مسجد سلیمان ندیدم. روز گذشته بیرون از هتل هم با مردم روبرو شدم و با آن ها برخورد گرمی داشتم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مورایس: قلب من با نفت مسجد سلیمان است، برای آن ها دعا می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس: قلب من با نفت مسجد سلیمان است، برای آن ها دعا می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید