نور افشانی و راه اندازی کارناوال های عید مبعث

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، ویژه برنامه های گرامیداشت عید مبعث در جنوب شهر در قالب آذین بندی، نور افشانی و حرکت کارناوال های شادی تشریح شد.

نور افشانی و راه اندازی کارناوال های عید مبعث

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی شهردار منطقه ایجاد فضای شاد و مفرح برای شهروندان را از اهداف راه اندازی کارناوال های عید مبعث خواند و اضافه نمود: به همین دلیل کارناوال سه چرخه نوروزی امروز از ساعت15:30 لغایت 17 در محله شریعتی شمالی به حرکت در می آید.

ضمن اینکه به همین مناسبت عروسک های غول پیکر، 21 اسفند از ساعت 15:30لغایت 17 در محله نعمت آباد به شادی و اجرای نمایش می پردازند.

او جلب مشارکت شهروندان برای آذین بندی و چراغانی محله ها را از دیگر فعالیت های عید مبعث خواند و اضافه نمود: به همین دلیلکمپین نور، شهر، امید در قالب اجرای تبلیغات محیطی در محله ها و فضای مجازی با تزیین فضای بیرونی ساختمان های مشرف به خیابان ها با استفاده از پرچم، ریسه، بادکنک وکاغذ رنگی تدارک دیده شده است.

توکلی با بیان اینکه برای آشنا کردن شهروندان با واقعه عظیم رسالت رسول اکرم (ص)، مضامین مرتبط در فضای مجازی منتشر می گردد اضافه نمود: همزمان با عید مبعث کاروان خودرویی مجهز به سیستم صوتی به شکل آذین بندی شده برای پخش ادعیه و موسیقی در معابر پرتردد منطقه حرکت می نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نور افشانی و راه اندازی کارناوال های عید مبعث" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نور افشانی و راه اندازی کارناوال های عید مبعث"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید