پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 28 آذرماه ماه 1401

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، آسمان تهران امروز نیمه آفتابی پیش بینی شده است و دما در طول شب از پنج درجه به مرور و در طول روز به دوازده درجه می رسد. هوای مرکز امروز در شرایط ناسالم واقع شده است.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 28 آذرماه ماه 1401

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ؛ بر اساس آخرین پیش بینی های هواشناسی روند افزایشی دمای هوای تهران تا سه شنبه 29 آذر ادامه دارد و سپس شاهد کاهش روند دمای هوا خواهیم بود.

آسمان تهران فردا (28 آذر ماه) آفتابی با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 13 درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (29 آذر ماه) نیمه آفتابی با حداقل دمای 5 و حداکثر دمای 14 درجه سانتیگراد و برای روز سه شنبه (29 آذر ماه) نیمه آفتابی با حداقل دمای 4 درجه و با حداکثر دمای 13 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

آخرین شرایط آلودگی هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلاینده ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون روی عدد 125 یعنی در شرایط ناسالم قرار گرفته است.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون با میانگین 139 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط ناسالم قرار داشت.

بر اساس دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و بچه ها جزو گروه های حساس محسوب می شوند و باید فعالیت های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می دهند و سبب می گردد نفس کشیدن تاحدی سخت تر از حالت طبیعی صورت بگیرد. کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و ... از جمله این کارهاست.

شرایط آب و هوای کشور در چند روز آینده

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد افزایش و تداوم آلودگی هوا در تهران و کرج از ورود سامانه بارشی به کشور و بارش باران و برف در غرب و نیمه غربی اطلاع داد.

بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز بارش های پراکنده برای بعضی منطقه ها استان های کرمان و یزد و فردا در بعضی منطقه ها استان کرمان پیش بینی شده است.

فردا سه شنبه بارش باران و برف در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی پیش بینی می گردد، بعلاوه در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل و چهارشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما روی می دهد، در این روز در استان های ساحلی دریای خزر و روز چهارشنبه در نیمه شرقی کشور و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی وزش باد قابل ملاحظه ای پیش بینی شده است.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 28 آذرماه ماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا دوشنبه 28 آذرماه ماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید