اخبار مجلس

دستور سجادی برای برطرف مشکل مسکن و بیمه ورزشکاران

وزیر ورزش و جوانان بر برطرف مشکل مسکن ورزشکاران و قهرمانان تاکید نمود.

28 فروردین 1402

مشخص تکلیفی معادن بلاتکلیف در شهرستان ورزقان

فرماندار ورزقان گفت: معادنی که در شهرستان بلاتکلیف مانده اند باید معین تکلیف شوند.

3 آبان 1401

انتصاب نو زاکانی؛ سخنگوی شهرداری مرکز کیست؟

شهردار تهران در حکمی، عبدالمطهر محمدخانی را به عنوان سخنگوی شهرداری تهران منصوب کرد.

28 خرداد 1401

بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری تهران تا پایان بهمن ماه

رئیس شورای شهر تهران از بررسی لایحه بودجه 1401 شهرداری تا انتها بهمن در شورا خبر داد و گفت: بودجه را ابتدا در کمیسیون تلفیق و بعد در صحن علنی شورا بررسی می کنیم. این فرایند ان شاءالله تا انتها بهمن به نتیجه خواهد رسید و نتیجه آن در صحن شورای شهر پس از تکمیل...

3 خرداد 1401

تغییر ارقام کلان بودجه از 1400 تا 1401

در بودجه سال آینده، دولت هزینه ها را چندان افزایش نداده و در تامین منابع تمرکز خود را از فروش اوراق برداشته و به سمت مالیات و البته نفت برده است.

19 بهمن 1400

نام گذاری معبری به نام علی دایی

خبرنگاران : شورای شهر تهران از نامگذاری یک خیابان به نام علی دایی اطلاع داد.

3 مرداد 1400

لزوم تسهیل ورود و خروج کالا در گمرکات کشور

رئیس جمهور گفت: تسهیل ورود و خروج کالا در گمرکات کشور از اولویت های مهم دولت در حوزه تجارت است.

14 تیر 1400

آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه ها نیاز به تجدید نظر دارد خبرنگاران

قائم مقام رئیس دانشگاه تبریز گفت: در آیین نامه استخدامی اعضای غیر هیئت علمی دانشگاه ها باید تجدیدنظر صورت بگیرد و با لحاظ کردن کلیات قانون مدیریت خدمات کشوری، مسائل موجود با صندوق های بازنشستگی به حداقل برسد.

3 فروردین 1400

خبرنگاران عنابستانی: اشتباه کردم، از مردم و سرباز عذر می خواهم

تهران- خبرنگاران- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی چند روز پس از فشارها و اعتراضات گسترده مردم و نیروی انتظامی علیه سیلی زدن او به صورت یک مامور وظیفه پلیس، با انتشار فیلمی در فضای مجازی از مردم و مامور یادشده عذرخواهی کرد و گفت:باید به خودم مسلط...

5 اسفند 1399

دلار با ارزش شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، آمارهای منتشرشده توسط وزارت بازرگانی چین نشان می دهد که صادرات این کشور در ماه نوامبر به بالاترین سطح خود از فوریه 2018 رسیده است که این مساله می تواند رشد مالی این کشور را بیش از پیش تشدید کند. این اتفاق در حالی رخ می...

14 دی 1399

کلاس ها در مناطق روستایی و عشایری برقرار است ، معلمان با رعایت پروتکل ها در مدارس حضور دارند

مدیرکل دفتر سلامت آموزش و پرورش گفت: کلاس ها بیشتر در مناطق روستایی و عشایری برقرار است که در کنار کلاس ها بسته های آموزشی هم در نظر گرفته شده اند.

23 آذر 1399

خبرنگاران 12 آبان ماه و آخرین خبرهای کرونایی استان ها

استان ها- خبرنگاران- موج کرونا که یکی پس از دیگری می آید و بسیاری از انسان ها در هر سن و وضعیتی را با خود می برد مسوولان را برآن داشته تا در کنار راهکارهای مقابله با این ویروس محدودیت ها و ممنوعیت های بیشتری اعمال نمایند تا شاید از بار هجوم بیماری کووید...

10 آذر 1399

آقای وزیر لطفا به زخم ملت نمک نپاشید

نماینده مجلس در توئیتر نوشت: عدم دسترسی 30 ٪ دانش آموزان مناطق محروم به پوشش آنتن موبایل، اختلالات روزانه اینترنت، سردرگمی دانش آموزان و خانواده ها در استفاده از شاد؛ آقای وزیر در حال سفر لاکچری!

24 آبان 1399

113 میلیارد تومان از دانشجویان و دولت طلب داریم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان مطرح نمود: 113 میلیارد تومان از دانشجویان و دولت طلب داریم که از این مبلغ 25 میلیارد تومان مربوط به بنیاد شهید، 500 میلیون تومان مربوط به سازمان بهزیستی و مابقی از سایر بخش هاست.

9 آبان 1399

قیمت مصوب کره اعلام شد

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: بر اساس تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار، از امروز کره داخلی 100 گرمی با نرخ مصوب 8 هزار تومان در بازار عرضه می گردد.

6 آبان 1399

وزیر خارجه سوئیس هدف از سفر به ایران را گفت

ایرنا نوشت: وزیر امور خارجه سوئیس هدف خود از سفر به ایران و ملاقات با مقامات این کشور را تقویت روابط دوجانبه و ایجاد اعتماد عنوان کرد.

1 آبان 1399

گشایش اقتصادی به سرنوشت چنان رونقی بدهیم دچار نشود

وعده اخیر رئیس جمهور مبنی بر گشایش اقتصادی، مردم را یاد سایر وعده هایی که در تمام 7 سال گذشته داده است، می اندازد: اُنچنان رونق اقتصادی ای ایجاد خواهیم کرد که هیچ کس به یارانه نیاز نخواهد داشت.

22 مهر 1399

ابلاغ مصوبه افزایش 5 درصدی حداقل دستمزد

مصوبه افزایش دستمزد 26 درصدی حداقل دستمزد ابلاغ شد. بر اساس این مصوبه حداقل مزد از اول تیرماه 99روزانه 636809 (ششصد و سی و شش هزار و هشتصد و نه) ریال مشخص می گردد.

11 شهریور 1399

وزیر خارجه آمریکا از اقدام ترامپ در ارتباط با هنگ کنگ دفاع کرد

مایک پامپئو در توییتی با اتهام زنی علیه حزب حاکم چین و دخالت در امور داخلی این کشور، از اقدام رئیس جمهور آمریکا در ارتباط با هنگ کنگ حمایت کرد.

14 مرداد 1399