آمادگی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: همدان آماده برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان است.

آمادگی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ از همدان، احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به تعمیر و تجهیز سالن های همدان گفت: امکانات و ملزومات برای اجرای بیست و هفتمین دوره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بروزرسانی شده و آماده برگزاری این رویداد بزرگ هستیم.

او در جلسه هماهنگی و هم اندیشی ستاد برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، گفت: سالن های اجرا در همدان شرایط مناسبی دارند و مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا و مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به تازگی تعمیر، تجهیز و به روز رسانی شده و مجتمع فرهنگی هنری شهید مظاهری مریانج هم در این دوره به ظرفیت های همدان اضافه شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره در گستره بین المللی بر اهتمام ویژه نسبت به اهمیت جایگاه جشنواره و انتظارات اهالی تئاتر، صاحبنظران و مردم هنردوست همدان تاکید نمود.

احسانی با تأکید براینکه سطح کیفی جشنواره باید از سال های گذشته بالاتر باشد، گفت: این جشنواره مطالبه مسئولان، هنرمندان، اهالی رسانه و همه مردم همدان است و بنابراین نقش استان در برگزاری جشنواره باید جدی تر دیده گردد.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان استان همدان نیز در این جلسه با تأکید بر تجربیات ارزشمند استان و ظرفیت های کارشناسی و اجرایی هنرمندان و همکاران ستاد اجرایی، گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برنامه ریزی برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان در کنار هم اندیشی و هم افزایی در راستای برگزاری کیفی، منظم و با برنامه؛ در جشنواره بیست و هفتم لازم است.

امیر مشهدی عباس با اشاره به پتانسیل ها و فضا های تبلیغاتی استان همدان و جشنواره، خواهان کارشناسی و ارزیابی دقیق ظرفیت ها برای جذب حامیان اقتصادی با هدف ارتقای سطح کیفی و تبلیغی جشنواره شد

او با بیان اینکه کوشش می کنیم در حوزه تئاتر ملل ضمن در نظر گرفتن همه شرایط، گروه های حرفه ای با آثار ارزشمند، با کیفیت و تاثیرگذار در حوزه تئاتر کودک و نوجوان را به جشنواره دعوت کنیم اعلام کرد: همه برنامه ریزی ها بر اساس توافقنامه جشنواره اجرا شده و امیدواریم با هم افزایی تعامل بین مسئولان در استان و مرکز، جشنواره ای با کیفیت برگزار گردد.

بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اسفندماه برگزار خواهد شد.

منبع:ایرنا

د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آمادگی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی همدان برای برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید