احتمال اعلام تقویم جدید اتحادیه دنیای کشتی در 10 روز آینده، مسابقات جوانان و امیدهای دنیا تجمیع می گردد؟

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی با توجه به شرایط جدید جهان در مواجهه با ویروس کرونا، احتمالاً تا 10 روز آینده اعلام خواهد شد.

احتمال اعلام تقویم جدید اتحادیه دنیای کشتی در 10 روز آینده، مسابقات جوانان و امیدهای دنیا تجمیع می گردد؟

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، در ابتدای امسال میلادی تقویم سال 2020 اتحادیه دنیای در اختیار کشورها نهاده شد، اما شیوع کرونا ویروس در سراسر دنیا باعث شد از چند ماه گذشته کلیه مسابقات و فعالیت های کشتی به تعویق بیفتد.

در حالی که پیش از این نیز عنوان شده بود که اتحادیه دنیای به دنبال نظرخواهی از کشورهای عضو برای برگزاری مسابقات دنیای در سالی که المپیک به تعویق افتاده، است به نظر می رسد نهایتاً تا 10 روز آینده تقویم جدید اتحادیه دنیای کشتی در سایت UWW قرار گیرد.

در همین رابطه خبر می رسد که مسابقات جوانان و زیر 23 سال دنیا به صورت تجمیع شده و در یک کشور برگزار گردد. علاوه بر این خبرهایی از احتمال برگزاری رقابت های دنیای در گرجستان مطرح شده است.

این در حالی است که پیش از این در کنفرانس ویدئویی اعضای کمیته فنی اتحادیه دنیای کشتی نیز تأکید شده بود که در سال 2020 مسابقات نوجوانان دنیا به انجام نخواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "احتمال اعلام تقویم جدید اتحادیه دنیای کشتی در 10 روز آینده، مسابقات جوانان و امیدهای دنیا تجمیع می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال اعلام تقویم جدید اتحادیه دنیای کشتی در 10 روز آینده، مسابقات جوانان و امیدهای دنیا تجمیع می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید