اختصاص اعتبار برای ساخت محور اصلی سیاهکل به دیلمان

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، استاندار گیلان از اختصاص بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار برای احداث محور اصلی سیاهکل به دیلمان اطلاع داد.

اختصاص اعتبار برای ساخت محور اصلی سیاهکل به دیلمان

اسدالله عباسی امروز پس از بازدید از شرایط احداث کمربندی خیام سیاهکل و جهت گردشگری و کوهستانی بخش دیلمان این شهرستان در جمع مردم و اهالی این بخش گفت: این بخش می تواند به یکی از قطب های گردشگری تبدیل گردد که در این خصوص دولت برنامه های مناسبی دارد.

او با اشاره به مسائل منطقه دیلمان و سیاهکل اضافه کرد: به مسائل مردمان زحمتکش منطقه مطلع هستم و به اتفاق مدیران دستگاه ها برای رسیدگی و حل این مسائل خدمت رسیدیم.

استاندار گیلان به تحول و شکوفایی نظام اسلامی در عرصه های مختلف اشاره نمود و گفت: دشمن توان تماشا موفقیت ها و دستاورد های نظام اسلامی در عرصه های مختلف را ندارد و مدام با کارشکنی ها و کینه توزی ها در صدد ضربه زدن به این نظام است.

به گفته عباسی، دشمن وقتی دید به وسیله تحریم ظالمانه و بی رحمانه نمی تواند بر نظام اسلامی و مردم چیره گردد، درصدد برپایی جنگ داخلی و ایجاد تفرقه است.

او با بیان اینکه در مقابل نیرنگ دشمن باید هوشمندانه عمل کنیم، تأکید کرد: با از بین بردن شکاف طبقاتی، فقر و بعلاوه ایجاد شرایط مالی و معیشتی مناسب برای مردم، فرصت بهانه به دشمن ندهیم.

استاندار گیلان بعلاوه از اختصاص بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار برای احداث محور اصلی سیاهکل به دیلمان اطلاع داد و گفت: اجرای این پروژه در این دولت آغاز شده و در کوشش هستیم با پیگیری های مداوم و پای کار بودن متولیان امر این پروژه به بهره برداری برسد.

عباسی در مورد مسائل منطقه دیلمان اضافه کرد: برای حل مشکل زیربنایی و ساماندهی طرح هادی بخش دیلمان بیش از 35 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گفته او، با پیگیری های صورت گرفته کمربندی خیام سیاهکل و جهت گردشگری و کوهستانی بخش دیلمان ساماندهی می گردد.

وبلاگ صنعت چاپ گیلان رشت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص اعتبار برای ساخت محور اصلی سیاهکل به دیلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار برای ساخت محور اصلی سیاهکل به دیلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید