استقبال کسب وکارها و اتحادیه های صنفی از بیمه توقف کسب وکار ناشی از کرونای بیمه تعاون

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون گفت: طی روزهای اخیر، اقبال عمومی به بیمه های توقف کسب وکار ناشی از کرونای بیمه تعاون در استان های مختلف کشور به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

استقبال کسب وکارها و اتحادیه های صنفی از بیمه توقف کسب وکار ناشی از کرونای بیمه تعاون

به گزارش خبرگزاری وبلاگ صنعت چاپ ، محمد باباکردی افزود: با توجه به شیوع جدی تر ویروس کرونا در کشور و تعطیلی برخی صنوف در چند استان، با رشد چشمگیر فروش بیمه های توقف کسب وکار ناشی از کرونا روبرو بوده ایم و صنوف مختلف برای خرید این بیمه نامه اقدام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه بیمه توقف ناشی از کرونا مورد توجه و حمایت تعداد زیادی از اتحادیه های تولیدی و توزیعی در کشور قرار گرفته است، گفت: در اسفندماه سال گذشته به طور ویژه و همین طور در چند هفته اخیر، بسیاری از صنوف به دلیل اعلام توقف فعالیت از سوی دولت و ستاد ملی کرونا، دچار تعطیلی و قطع منابع درآمدی شدند که این تجربه با توجه به شیوع گسترده تر کرونا در روزهای اخیر و افزایش احتمال تعطیلی مجدد کسب وکارها، واحدهای صنفی را بر آن داشت تا برای کاهش سطوح درآمدی خود و کاهش ریسک تعطیلی، نسبت به خرید این بیمه نامه اقدام کنند.

باباکردی ادامه داد: فروش بیمه توقف کسب وکار ناشی از کرونا انحصاراً در اختیار بیمه تعاون است که بر اساس آن، هر کسب وکار دارای پروانه فعالیت می تواند با خرید بیمه نامه یک ساله، پس از اعلام تعطیلی از سوی دولت یا ستاد ملی کرونا، حداکثر تا دوماه از درآمد خود را در قالب پوشش بیمه ای از بیمه تعاون دریافت کند. حداقل حق بیمه سالیانه پرداختی در این بیمه 210 هزار تومان و حداکثر 10 میلیون و هشتصدهزار تومان است که خسارت روزانه پرداختی 500 هزار تومان تا 12 میلیون تومان را به مدت حداکثر 60 روز پوشش می دهد.

مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون تأکید کرد: خرید بیمه توقف کسب وکار باید قبل از اعلام تعطیلی از سوی دولت صورت گیرد.

وی گفت: صنوف مختلف برای خرید بیمه توقف کسب وکار ناشی از کرونا می توانند به سایت دکتر بیمه به نشانی Drbime.com یا شعب و کنندگی های بیمه تعاون در سراسر کشور مراجعه کنند.

->

منبع: خبرگزاری آریا

به "استقبال کسب وکارها و اتحادیه های صنفی از بیمه توقف کسب وکار ناشی از کرونای بیمه تعاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال کسب وکارها و اتحادیه های صنفی از بیمه توقف کسب وکار ناشی از کرونای بیمه تعاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید