افزایش چند برابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی در اصفهان

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سازمان میراث فرهنگی در سال ­های گذشته اقدامات مهمی را به ویژه در عرصه توسعه زیرساخت ­ها و تأسیسات گردشگری انجام داده که یکی از نتایج ملموس آن افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی است.

افزایش چند برابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی در اصفهان

اصفهان از شهرهای معروف در جهان بوده و از نظر گردشگری اهمیت بسیاری دارد و نقش مهمی در عامل جذب گردشگر و کسری درآمدهای حاصل از صنعت گردشگری به سایر شهرهای کشور دارد.

از جمله مواردی که باید با جدیت بیشتر از طریق مسئولان پیگیری شود عبارتند از: افزایش ساخت هتل ها، استانداردسازی خدمات و همچنین مشخص نرخ هتلداری متناسب با فصل های پر رفت و آمد و کم رفت و آمد، توسعه پروازهای خارجی به اصفهان و شناساندن بیشتر ظرفیت­ های این شهر تاریخی.

در سال های گذشته کارهای مهمی به ویژه در عرصه توسعه زیرساخت ها و تأسیسات گردشگری از طریق سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به انجام رسیده که افزایش چندبرابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی نسبت به گذشته از نتایج شاخص این اقدامات است.

اقامت گردشگر در محل­ های عمومی نظیر مدارس، پارک ها و نظایر آن به علت نبود هتل و مراکز اقامتی استاندارد در فصل های شلوغ سال موجب کسر شان گردشگر است.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "افزایش چند برابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش چند برابری ظرفیت هتل ها و اماکن اقامتی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید