انجام 25 عملیات امداد و نجات از سوی هلال احمر یزد در مهرماه

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از انجام 25 عملیات امدادی و نجات جان چهار نفر در ماه گذشته اطلاع داد.

انجام 25 عملیات امداد و نجات از سوی هلال احمر یزد در مهرماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های وبلاگ صنعت چاپ از یزد، محسن حرازی زاده یزدی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 25 عملیات امداد و نجات این جمعیت در یک ماه گذشته شامل 13 عملیات جاده ای، چهار مورد خدمات حضوری، یک مورد خدمات شهری و یک مورد خدمات مناسبتی و شش عملیات کوهستان بوده است.

حرازی زاده اضافه کرد: در این عملیات ها 386 نفر دچار حادثه شدند که 32 نفر از این افراد در حوادث جاده ای، هفت نفر در خدمات حضوری، یک نفر در خدمات شهری، 321 نفر در خدمات مناسبتی و 25 نفر در عملیات کوهستان از خدمات هلال احمر بهره مند شدند.

او ادامه داد: در پی این عملیات چهار نفر نجات یافتند که هر چهار نفر به همت آمبولانس هلال احمر به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال داده شد.

حرازی زاده اضافه کرد: 120 نفر از نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر استان در قالب 34 تیم به همراه 16 دستگاه آمبولانس در عملیات های امدادی حضور یافتند و نسبت به اجرای چهار مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان میانگین زمان حضور نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در صحنه (از اطلاع تا حضور در صحنه) را 12 دقیقه و 32 ثانیه و بعلاوه مدت زمان شروع تا سرانجام عملیات را یک ساعت و 30 دقیقه و 55 ثانیه اظهار داشت.

او گفت: تمامی شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای اسکان اضطراری در راه ماندگان را در محور های مواصلاتی استان دارند و شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان است.

و

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انجام 25 عملیات امداد و نجات از سوی هلال احمر یزد در مهرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام 25 عملیات امداد و نجات از سوی هلال احمر یزد در مهرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید