ببینید ، ستاره پرسپولیس در سریال یاغی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سریال یاغی که این روزها با موضوع کشتی قهرمانی از شبکه نمایش خانگی در حال پخش است، در قسمت سیزدهم با انتشار بخشی از بازی ایران و پرتغال در سال 2018، به نحوی با یادآوری عملکرد دروازه بان تیم ملی ایران در مهار پنالتی رونالدو، به این اتفاق ادای احترام کرد.

ببینید ، ستاره پرسپولیس در سریال یاغی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، چهار سال قبل بود که علیرضا بیرانوند با گرفتن پنالتی رونالدو سر و صدایی در دنیای ورزش به پا کرد. با این که مدت زمان قابل توجهی از این رویداد سپری می گردد، اما سریال یاغی که محتوای آن با دنیای ورزش از جمله کشتی ارتباط دارد، با بازنشر این سکانس بار دیگر به دوستداران ورزش، پنالتی را که علیرضا بیرانوند برای مردم و تیمش مهار نموده بود، یادآور شد.

مهار این پنالتی در تاریخ فوتبال ایران آنچنان ماندگار شده که در فیلم ها و سریال ها نیز این روزها جای خود را پیدا نموده است. دروازه بان تیم ملی ایران که در خاطراتش اینگونه عنوان نموده بود که زمانی در پیتزافروشی کار می نموده، پس از مهار این پنالتی چنین اظهار نموده بود: کریستیانو رونالدو از برترین بازیکنان دنیاست و در پی ششمین توپ طلای خود است. خوشحالم این کار را انجام دادم. من پنالتی این بازیکن را برای مردم و تیمم گرفتم. بعد از پنالتی ما بازی را در دست گرفتیم. می توانستیم در دو، سه موقعیت به گل برسیم.

  • نکته هایی جالب در خصوص سریال یاغی که نمی دانستید
  • تصاویر پارسا پیروزفر در پشت صحنه سریال یاغی
  • واکنش منتقدان به سریال یاغی | از زندگی به حاشیه رفته جاوید تا بازی اغراق آمیز نیکی کریمی | فلیمنامه بد، کارگردانی بد...

یکی از نکاتی که در این سکانس از سریال یاغی توجه را به خود جلب می نماید، تمرکز یک باره بر روی داستان پنالتی در کوران حوادث پیدا کردن یکی از شخصیت هاست که گویی فرایند مضطرب سریال برای چند لحظه با این صحنه تاریخی ورزشی درهم آمیخته شده و لذت دیدن را برای مخاطب بیشتر کند.

در ادامه ویدیویی از این سکانس یاغی را مشاهده می کنید:

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، ستاره پرسپولیس در سریال یاغی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، ستاره پرسپولیس در سریال یاغی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید