الهامی: دنبال این هستیم که تیم ها برای نساجی احترام قائل شوند، برای فوتبال باکیفیت و زیبا می جنگیم نه کسب صندلی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سرمربی تیم فوتبال نساجی تأکید کرد، تیمش در پی ارائه یک فوتبال زیبا و باکیفیت است و برای کسب صندلی نمی جنگد.

الهامی: دنبال این هستیم که تیم ها برای نساجی احترام قائل شوند، برای فوتبال باکیفیت و زیبا می جنگیم نه کسب صندلی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از ملاقات تیمش مقابل پرسپولیس گفت: قبل از هر چیز خسته نباشید به یحیی گل محمدی و همکارانش می گویم که در آسیا حق شان بیشتر از اینها بود و می توانست این جام خیلی بهتر از اینها برای آنها تمام شد. متأسفانه دود کم کاری هایی که صورت گرفت به چشم فوتبالی ها رفت. مطمئنم صندلی پرسپولیس بالاتر از اینهاست. این تیم پنج بار پی در پی قهرمان ایران شده و قطعاً تیم منظم و بابرنامه ای است. ما هم راهی را برای خود ترسیم کردیم که قطعاً در این راستا سختی ها و پرتگاه هایی وجود خواهد داشت، ولی سعی می کنیم این موانع را با خوشی در کنار بازیکنان سپری کنیم.

هفته های ابتدایی لیگ است و تیم ها کم کم نسبت به هم شناخت پیدا می نمایند.، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: فردا بازی سخت و پرفشاری خواهیم داشت، مخصوصاً تیم ما که اگر تمرکز نداشته باشد قطعاً تنبیه خواهد شد. پرسپولیس تیم باشخصیتی است و ما هم دنبال این هستیم که تیم ها برای مان احترام قائل شوند.

سرمربی نساجی درباره حضور جوان ها در کنار باتجربه ترها در این تیم خاطر نشان کرد: هر تیمی را که ببینید چند بازیکن خوب مازندرانی دارد. این استان معدن بازیکن است و ما هم از این فرصت خوب استفاده نموده و از وجود پنج شش بازیکن جوان بهره بردیم. در کنار جوان ها از بازیکنانی مثل علیرضا حقیقی، رضا جعفری و مسعود شجاعی استفاده می کنیم. این تیم بیشتر از اینکه برای صندلی بجنگد برای یک فوتبال باکیفیت و زیبا کوشش می نماید. دوست دارم مردم بدانند که تیم ما قابلیت های فنی خوبی دارد.

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، ملاقات تیم های پرسپولیس و نساجی در چارچوب هفته دوم لیگ برتر از ساعت 18 فردا (چهارشنبه) در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "الهامی: دنبال این هستیم که تیم ها برای نساجی احترام قائل شوند، برای فوتبال باکیفیت و زیبا می جنگیم نه کسب صندلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: دنبال این هستیم که تیم ها برای نساجی احترام قائل شوند، برای فوتبال باکیفیت و زیبا می جنگیم نه کسب صندلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید