خلیل زاده در جهت پیوستن به یوزهای ایرانی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، شجاع خلیل زاده در راستا دعوت به تیم ملی فوتبال واقع شده است.

خلیل زاده در جهت پیوستن به یوزهای ایرانی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ صنعت چاپ، شجاع خلیل زاده فوتبالش را از مس رفسنجان شروع کرد، در مس کرمان تبدیل به چهره ای شناخته شده مبدل شد و به سپاهان پیوست. او مدتی هم به صورت قرضی برای تراکتور بازی کرد و در ابتدای فصل 97-96 به پرسپولیس پیوست.

برانکو ایوانکوویچ با شناختی که از بازی خلیل زاده داشت او را به جمع سرخ پوشان افزود و باعث شد تا این مدافع که سیر نزولی را پشت سر می گذراند بار دیگر احیا گردد. شجاع در پرسپولیس بازی های بسیار خوبی انجام داد و بسیاری او را مستحق حضور در تیم ملی می دانستند اما کارلوس کی روش و مارک ویلموتس اعتقادی به او نداشتند و این در حالی بود که محمدحسین کنعانی زادگان که با وجود خلیل زاده اولویت اول خط دفاعی سرخ پوشان نیست از ماشین سازی تبریز به تیم ملی دعوت می گردد و در زمان حضور در پرسپولیس هم در فهرست بازیکنان تیم ملی بود.

با آمدن دراگان اسکوچیچ در کسوت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و ارتباط خوبی که این مربی کروات با برانکو ایوانکوویچ داشت، احتمال دعوت از خلیل زاده به تیم ملی افزایش یافت. این بازیکن که از لحاظ فنی کیفیت بسیار خوبی داشت از نظر اخلاقی رفتار پسندیده ای درون زمین نداشت و به دفعات به داوران اعتراض نموده و در بیشتر بازی ها اخطار می گرفت اما وقتی متوجه شد بخت این را دارد تا بتواند تعداد بازی های ملی خود را بیش از 5 ملاقات کند و پس از 4 سال بار دیگر برای تیم ملی کشورش بازی کند، تغییر رویه داده و به داوران اعتراض نمی کند.

دور از انتظار نیست خلیل زاده با ادامه همین فرایند و با توجه به توصیه برانکو به اسکوچیچ، به اولین اردوی آماده سازی تیم ملی برای حضور در دور برگشت مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت های آسیا 2023 چین دعوت گردد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "خلیل زاده در جهت پیوستن به یوزهای ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده در جهت پیوستن به یوزهای ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید