شکوری: همه اتفاقات ایران را رصد میکنیم و موضعگیری خواهیم کرد، بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت که مدیریت این باشگاه، تمامی اتفاقات اتفاق افتاده در کشور را رصد می نماید و به موقع به آنها پاسخ می دهد.

شکوری: همه اتفاقات ایران را رصد میکنیم و موضعگیری خواهیم کرد، بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، ابراهیم شکوری درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در دوحه قطر گفت: خدا را شکر شرایط بسیار خوب است و این راستا تا روز شنبه که فینال لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد، ادامه دارد. تمرینات به خوبی برگزار می گردد و بچه ها با روحیه بسیار بالایی در حال تمرین هستند. با انرژی مثبتی که از مردم در ایران دریافت می کنیم، مهیای بازی شدیم تا شنبه مسابقه خوبی داشته باشیم و اتفاق خوبی رقم بزنیم.

وی با تمجید از امکانات موجود در دوحه توضیح داد: اینجا امکانات بسیار خوب است و از مسئولان برگزاری مسابقات به خاطر این موضوع تشکر می کنم. خدا را شکر تیم ما با توجه به جایگاهی که دارد، کوشش خود را می نماید که در کمال آرامش، بازی خوبی در فینال ارائه کند. تا به امروز مسئله ای نبوده است و امیدوارم شرایط همین گونه تا فینال پیش برود. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و آماده این مسابقه خواهند شد.

کادر فنی و عوامل اطراف تیم دست به دست هم دادند تا با همدلی و حمایت طرفداران، روز شنبه بازی خوبی به نمایش بگذاریم و فکر می کنم این اتفاق رخ می دهد.، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این جمله گفت: از کادر اعزامی تیم تشکر می کنم که مسائل فنی و حرفه ای را رعایت نموده و همه کوشش می نمایند خواسته طرفداران را اجابت نمایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ صنعت چاپ بخوانید. (کلیک کنید)

شکوری درباره حباب ایمنی فینالیست های آسیا اظهار داشت: فقط برای تمرین می توانیم از هتل خارج شویم و این حباب به خوبی رعایت می گردد. همه اینجا هستیم تا برای خواسته طرفداران بجنگیم. از آنها می خواهم برای ما دعا نمایند، آرامش داشته باشند و انرژی مثبت به تیم تزریق نمایند. ما به عنوان تیم مدیریتی، همه اتفاقات ایران را رصد می کنیم. قطعاً به موقع موضع گیری خواهیم داشت و نظرات خود را خواهیم گفت.

وی با بیان اینکه پرسپولیس سه روز دیگر باید در فینال به میدان برود و تمرکزش روی این مسابقه است، توضیح داد: فکر می کنم برای مسائل دیگر زمان داریم. فینال مهمترین چیز است و همه طرفداران می خواهند بازیکنان روی بازی تمرکز نمایند. بازیکنان، مربیان و تیم مدیریتی این کار را انجام داده اند و برای این مسابقه عظیم آماده می شویم.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس با اشاره به حسرت چندین ساله فوتبال ایران در قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بیان نمود: چندین سال که این مهم برای کشورمان اتفاق نیفتاده است. این ملاقات و قهرمانی ما می تواند برای فوتبال ایران بسیار مفید باشد. اگر بچه ها بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند، پیروز می شوند. امیدوارم طرفداران همینطور که تا اینجای کار حمایت نموده اند، به حمایت خود در چند روز آینده ادامه دهند تا اتفاق خوبی را در سه روز آینده رقم بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شکوری: همه اتفاقات ایران را رصد میکنیم و موضعگیری خواهیم کرد، بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوری: همه اتفاقات ایران را رصد میکنیم و موضعگیری خواهیم کرد، بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید