برخورد قاطع بایرن مونیخ با تولیسو به خاطر نقض موازین بهداشتی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، باشگاه بایرن مونیخ هافبک فرانسوی خود را به خاطر یک خالکوبی نقره داغ کرد.

برخورد قاطع بایرن مونیخ با تولیسو به خاطر نقض موازین بهداشتی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، باشگاه بایرن مونیخ، کورنتین تولیسو را به علت نادیده دریافت اقدامات بهداشتی بوندس لیگا در رابطه با همه گیری ویروس کرونا مجازات کرد. این هافبک فرانسوی فیلمی از خود در فضای مجازی منتشر کرده بود که در حال خالکوبی روی بدنش است. باشگاه بایرن مونیخ هم در اولین اقدام این بازیکن را از ترکیب باواریایی ها برای بازی شب گذشته (شنبه) مقابل هوفنهایم کنار گذاشت، دیداری که با برتری 4 بر یک شاگردان هانسی فلیک همراه شد.

کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در این باره گفت: ما خوشحالیم که با وجود شرایط کنونی، بازی های بوندس لیگا می توانند برگزار شوند. شرط برگزاری این مسابقات اما این است که بازیکنان، مربیان و کادرفنی به قوانین بهداشتی تعیین شده پایبند باشند. تولیسو حالا این قوانین را با وجود اینکه مدیریت باشگاه به وضوح آن قوانین را برای تیم تشریح کرده، زیرپا گذاشته است. این ناامیدکننده است و قابل تحمل نخواهد بود، بنابراین ما جریمه نقدی سنگینی هم برای کورنتین لحاظ و این مبلغ را به یک خیریه اهدا خواهیم کرد.

تولیسو نیز خود با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی اش در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: بدین وسیله می خواهم از رفتار ناشایستم عذرخواهی کنم. متاسفم که از مقررات باشگاه و اتحادیه فوتبال آلمان پیروی نکردم. می دانم که هواداران و باشگاه بایرن مونیخ را ناامید کرده ام. متاسفم!.

این هافبک فرانسوی این فصل در 18 بازی از رقابت های مختلف برای سرخپوشان مونیخی به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است اما حالا تعیین نیست که با این شرایط او چه زمانی دوباره به ترکیب باواریایی ها بازگردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ صنعت چاپ بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برخورد قاطع بایرن مونیخ با تولیسو به خاطر نقض موازین بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورد قاطع بایرن مونیخ با تولیسو به خاطر نقض موازین بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید