تداوم بارش های رگباری تا خاتمه هفته، افزایش دما در روز طبیعت

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، خبرنگاران/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از بارش باران رگباری و موقتا شدید به ویژه طی امروز و پنجشنبه اطلاع داد و گفت: از اواخر وقت امروز در ارتفاعات بارش مخلوط برف و باران یا برف پیش بینی می گردد.

تداوم بارش های رگباری تا خاتمه هفته، افزایش دما در روز طبیعت

محمد دادرس در گفت وگو با وبلاگ صنعت چاپ، آسان گیلان را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: اسب وونی با دو درجه سلسیوس و رودبار با 13 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند.

وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است، اضافه کرد: به تناوب از عصر و شب امروز تا اواخر هفته شاهد افزایش ابر و وزش باد و در بعضی از نقاط رگبار و احتمال رعد و برق و تگرگ خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی گیلان، از بارش باران رگباری و موقتا شدید به ویژه طی امروز و پنجشنبه اطلاع داد و گفت: از اواخر وقت امروز در ارتفاعات بارش مخلوط برف و باران یا برف پیش بینی می گردد.

دادرس، با بیان اینکه فعالیت این سامانه ناپایدار تا پنجشنبه ادامه دارد، اعلام کرد: احتمال آبگرفتگی منطقه ای و افزایش سطح آب رودخانه ها و رانش و خسارت بخش کشاورزی و برخورد صاعقه و سقوط درختان وجود دارد.

وی متذکر شد: طی شنبه هفته آینده و همزمان با روز طبیعت ضمن استقرار جوی پایدار در منطقه، شاهد افزایش دما و وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تداوم بارش های رگباری تا خاتمه هفته، افزایش دما در روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم بارش های رگباری تا خاتمه هفته، افزایش دما در روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید