جلوی کاهش 15 تا 20 درصدی بودجه لرستان گرفته شد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، خبرنگاران/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: جلوی کاهش 15 تا 20 درصدی بودجه لرستان گرفته شد.

جلوی کاهش 15 تا 20 درصدی بودجه لرستان گرفته شد

مرتضی محمودوند در ملاقات با مدیرکل پست لرستان که 14 بهمن ماه صورت گرفت، اظهار کرد: با پیگیری های شبانه روزی جلوی کاهش 15 تا 20 درصدی بودجه 12 استان از جمله لرستان گرفته شد.

وی با اشاره به کمیسیون تلفیق بودجه، توضیح داد: در بودجه 1400 ما نمی گویم هدفمند ولی سهواً به استان لرستان ظلم و اجحاف شده بود که با کوشش های اجرا شده جلوی این ظلم گرفته شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس اضافه نمود: در این بودجه متأسفانه 12 استان بین 15 تا 20 درصد کاهش بودجه در نظر گرفته شده بود، بیشتر آن ها استان های محرومی مانند لرستان بودند.

محمووند با بیان اینکه با ورود تمام نمایندگان این 12 استان جلوی این تبعیض گرفته شده است، اعلام کرد: لرستان با همین بودجه های ناچیز طی چهل سال گذشته محروم مانده و امروز آمار اول بیکاری و فلاکت را یدک می کشد.

وی اظهار کرد: با همین بودجه ای که برای لرستان محروم در نظر گرفته بودند باید مابقی جوانان مظلوم دیار لرستان هم مهاجرت می کردند، خدا را شکر جلوی این کار گرفته شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس توضیح داد: در دفاع از مظلومیت مردم لرستان کوتاه نخواهم آمد و اجازه نمی دهیم حق این جوانان مظلوم پایمال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "جلوی کاهش 15 تا 20 درصدی بودجه لرستان گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلوی کاهش 15 تا 20 درصدی بودجه لرستان گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید