کنایه درویش یه مدیران سابث پرسپولیس؛ چرا باید به رادوشویچ 900 هزار یورو بدهیم!

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، رضا درویش در گفت وگویی تلویزیونی در خصوص جابجایی باشگاه پرسپولیس و وقفه ای که در این فرایند رخ داد، گفت: وقتی فصل تمام شد یحیی گل محمدی فهرست داد. ما به سرعت پیش رفتیم. در همان 10 روز اول تمام تمرکزمان را روی جذب این بازیکنان گذاشتیم و قطره چکانی عمل نکردیم.

کنایه درویش یه مدیران سابث پرسپولیس؛ چرا باید به رادوشویچ 900 هزار یورو بدهیم!

وی اضافه نمود: ما برترین بازیکنانی که در ایران بودند را جذب کردیم. پس از آن دنبال ترمیم خط حمله بودیم. این را در نظر داشته باشیم که فصل قبل برترین خط حمله برای پرسپولیس بود. برترین دروازه بان آسیا و برترین هایی که بودند را آوردند. ما مهاجم از دست ندادیم اما چرا این نقدها مطرح شد؟ این القای دلالان بود. من باید از مهاجمان مان تشکر کنم. برترین پاسورها را هم جذب کردیم. از بهتر به برترین رسیدیم و این هجمه درست نبود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به فرایند جذب کاسیانو و منتفی شدن حضور این بازیکن در پرسپولیس تاکید نمود: یک زمانی می گوییم تیم ترمیم گردد تا در روز مبادا به مشکل نخوریم. برای مثال کادر فنی یک بازیکن معرفی می نماید و ما مذاکره می کنیم. پول رضایتنامه یک بازیکن 450 هزار یورو بود و سالی هم 400 هزار یورو خودش می خواست. یکی هم گفت 300 هزار یورو. با مدیرعامل باشگاهی که خواستار جذب بازیکن آن بودیم، دوشت مشترکی داشتیم. آن مدیرعامل گفت در چند روز اخیر از ایران نامه زدند تا قیمت بازیکن را افزایش دهند. ما 800 هزار دلار برای دوسال توافق کردیم. آن بازیکن گفت من سه روزه پول می خواهم و در یک روز زیر حرفش زد و به من گفتند به جای 250 هزار دلار 350هزار دلار می خواهد. دوباره چانه زدیم و مبلغ را به 300هزار دلار کاهش دادیم. آن مهاجم نامه زده بود که در زعفرانیه خانه می خواهم. به نظر شما چه کسی به بازیکن خط می دهد؟ بازیکن هم گفت 100 هزار دلار هم برای مدیربرنامه ام می خواهد. دوباره گفت مصدوم است و 20 روز بعد آماده می گردد. با این حال ما با نظر گل محمدی اقدام کردیم.

وی تاکید نمود: اگر من روز اول یک میلیون و 250هزار یورو آن بازیکن را می گرفتم، مجسمه ام را می ساختند اما چون مقابل دلالی ایستادم این اتفاقات افتاد.

درویش گفت: از طرفی دنبال اسپانسر بودیم که عجله نکردیم و آن اسپانسری را گرفتیم که قراردادش چهارصد درصد بیشتر بود. تا دلالی در فوتبال ما است این فوتبال به ناکجاآباد می رود.

وی با اشاره به فرایند جذب لوکادیا اعلام کرد: نزدیک 20 روز با لوکادیا صحبت کردیم. فقط گل محمدی، امور بین الملل و من آگاه بودیم. یک بازیکن را لای زرورق گذاشتیم که امروز گفتند از نظر رزومه تابه حال چنین بازیکنی به ایران نیامده اما این دلالان کارشکنی می نمایند. مدیربرنامه راه و روش خاصی دارد اما دلال فرق دارد. یعنی از ایرانی بودنشان خجالت نمی کشند؟

درویش ادامه داد: این طرفدار مظلوم و ساده پرسپولیس را همین باندهای دلالی علیه ما تهییج می نمایند. چرا باید 900 هزار یورو به بازیکنی مانند رادو بدهیم؟ 53 هزار فرانک دادیم تا فرایند رسیدگی به تعویق بیافتد تا کاری کنیم. چرا باید بیش از 900 هزار دلار به کالدرون بدهیم؟ برای استوکس همین چند روز پیش 96 هزار یورو دادیم تا پنجره را باز کنیم. آیا کمیته فنی وجود دارد که نظارت کند چنین نفراتی به فوتبال ما می آیند؟ اگر طرفدار مطالبه گر است بگوید استوکس چرا باید 300هزار یورو بگیرد؟! من در یک ماه و نیم گذشته 42 میلیارد بدهی دادم. اگر چنین چیزی نبود خرج زیرساخت می کردم. چرا بازیکن 4 میلیون دلاری نگیریم؟ ما طی روزهای اخیر بیش از 340 تا 350 هزار یورو بدهی دادیم.

وی گفت: طی 10 روز گذشته به خاطر بدهی اقتصادیاتی حساب را بستند. باشگاهی که زیانده است چرا باید اقتصادیات بدهد؟ 268 میلیارد بدهی اقتصادیاتی بریدند. (حمید)سجادی وزیر ورزش چند روز گذشته پیگیر بود. من به رییس اداره اقتصادیات گفتم چگونه می گردد زیانده باشیم و اقتصادیات بدهیم و او پاسخ داد که رئیس سابق به نامه توجهی نداشت!

وی در خصوص اینکه گفته می گردد لوکادیا گرانترین بازیکن لیگ ایران است، گفت: بعید می دانم. ما شنیدیم بازیکنان دیگر تیم ها با چنین ارقامی آمدند. او برترین خرید 30 سال اخیر فوتبال ایران است؛ در بوندسلیگا بازی نموده و تمام تیم های رده های پایه هلند را تجربه نموده است.

وی گفت: ما خواستیم به طرفدار بگوییم اگر به مدیران و خادمین اعتماد نمایند و اسیر جو دلالی نشوند، کوشش می کنیم بازیکنی در حد نام پرسپولیس بگیریم. من عهد کردم که به خاطر محبوبیت کاری نکنم و دنبال حفظ منافع تیم هستم.

درویش درمورد اینکه آیا ممکن است بازیکن دیگری جذب گردد، گفت: اگر کادر فنی لازم داشته باشد بازیکن می گیریم اما اگر قرار باشد مدام بازیکن خارجی بگیریم، پس چه زمانی بازیکنانی مانند علی علیپور و مهدی طارمی بسازیم؟

وی ادامه داد: لوکادیا قراردادش را قبلا اینترنتی امضا نموده بود و امروز هم رسمی شد. مسئله ای بابت آی.تی .سی(کارت بازی) او وجود ندارد. قرارداد او هم دلاری است. با مبلغی خیلی کمتر از 2/5 میلیون لوکادیا را آوردیم. حتی از نصف هم کمتر بود. فعلا برنامه ای برای خرید مهاجم نو نداریم. عیسی هم برای نیم فصل می رسد و جوان های مستعد مانند محمد عمری را هم داریم.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با جذب شیخ دیاباته و کریم انصاری فرد نیز گفت : با دیاباته و کریم انصاری فرد مذاکره نداشتیم. این سوال های فضای مجازی است و در فکر طرفدار وجود ندارد. انصاری فرد اصلا تمایلی برای بازگشت به ایران نداشت.

وی در خصوص شرایط باشگاه پس از خصوصی سازی نیز تاکید نمود: باید همه هزینه ها را به سهامداران اعلام کنیم. امروز هم نامه قراردادها را دادیم.

درویش گفت: خواهش من این است طرفداران به هوش باشند و گول فضای مجازی را نخورند. در یکی از سایت ها دیدم که یکی از هزاران کیلومتر دورتر از تهران طرفداران را تشویق به برپایی تجمع می کرد. طرفداران بیایند بدهی های قبلی را مطالبه گری نمایند که چرا الان من باید 900 هزار یورو برای رادوشوویچ بدهم؟ مطالبه گر باید بیاید و بگوید چه کسانی نقش داشتند. قرارداد ویلموتس را بزرگ می نمایند. او حداقل چندین روز در ایران بود. الان بیایند و رادوشوویچ را هم طبق دقایق بازی اش حساب نمایند!

وی در خصوص بازی خداحافظی سید جلال حسینی اضافه نمود: با اینکه ملوان تیم خوب و پرطرفداری است اما تمایل به اینکار نداشتند. ارزش سید جلال بالاتر از این بود که برای یک بیانیه این بازی را لغو نمایند. دنبال برگزاری یک بازی خارجی با یک تیم بسیار بزرگ جزو چهار تیم برتر جهان هستیم که حتما آن بازی برای سید جلال برگزار گردد.

مدیرعامل سرخ های مرکز در خصوص بحث مجوز حرفه ای گفت: عمده ایراد فیفا تعهدات و انضباط اقتصادی است. به همین دلیل مطالبات 42 بازیکن را پرداخت کردیم. به غیر از رادو، مطالبات همه خارجی ها را پرداخت کردیم که آن پفراینده هم شاید هفت یا هشت ماه طول بکشد. پس از آن هم در پی زیرساخت ها می رویم. امروز هم حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون تماس گرفت که می آید باشگاه تا سرفصل های حرفه ای سازی را حل نماید. قبلا نمایندگان ای.اف .سی می آمدند اما شرایط فرق نموده است.

منبع: فرارو

به "کنایه درویش یه مدیران سابث پرسپولیس؛ چرا باید به رادوشویچ 900 هزار یورو بدهیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه درویش یه مدیران سابث پرسپولیس؛ چرا باید به رادوشویچ 900 هزار یورو بدهیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید