حاجی میرزایی: همه ما غبطه حسین علیمرادی را می خوریم

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آیین رونمایی از کتاب و سردیس جهادگر مدرسه ساز زنده یاد حسین علیمرادی با بیان اینکه همه ما غبطه حسین علیمرادی را می خوریم، گفت که حسین امروز به الگویی برای جوانان تبدیل شده است.

حاجی میرزایی: همه ما غبطه حسین علیمرادی را می خوریم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در این آیینی که با حضور اعضای شورای معاونان برگزار گردید، با گرامیداشت یاد و خاطره این خیر مدرسه ساز اظهار کرد: وجود انسان، ازجنس خاک و دارای روحی متعالی و الهی است و انسان در دایره تعلقات دنیای مادی، کالبدی فناپذیر دارد و همه فرصت ها و ظرفیت های انسان فناپذیر است اما تنها روح انسان، فناناپذیر است و در این میان اعتلا و ارزش پیدا می نماید و انسان را اعتلا می دهد.

وی اظهار کرد: انسانی که هنر کسب فضیلت و ارزش های والای الهی و اعتلای روح را دارد کار عظیمی انجام داده است و حسین علیمردانی هم جزو همین مردان عظیم است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید به حال افرادی مانند حسین علیمرادی غبطه بخوریم، اظهار کرد: با تمام وجود آرزو می کنم که جای این جوان بودم و حسین امروز به الگویی برای جوانان تبدیل شد.

وی در خاتمه گفت: همه فاصله ها و تفاوت ها از برخورداری ها تا موقعیت های گوناگون برای تعیین شدن عیار انسان ها است، و این فاصله ها برای این است که جوهر وجودی انسان ها را تعیین کند.

در ادامه این نشست اعضای خانواده حسین علیمرادی به ایراد سخن پرداختند و بعضی از مسائل سازمان مردم نهاد دست کمک به دشتکمک و بعضی از دغدغه های حسین علیمرادی مطرح شد.

شایان ذکر است، حسین علیمرادی خیر مدرسه ساز و موسس سازمان مردم نهاد دست کمک به دشتکمک بود که در سال گذشته بر اثر صانحه تصادف رانندگی در جهت دشتکمک درگذشت.

حسین علیمرادی، 23مدرسه با 170کلاس درس را در منطقه محروم دشتکمک بنا نهاد، که تعداد زیادی از آنها با همکمک و مشارکت خیرین به بهره برداری رسید و تعدادی دیگر نیز با همت دوستان حسین در حال ساخت و تکمیل است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "حاجی میرزایی: همه ما غبطه حسین علیمرادی را می خوریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی میرزایی: همه ما غبطه حسین علیمرادی را می خوریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید