صبر و استقامت خانواده های شهدا باید الگوی جامعه قرار گیرد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در آیین تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم، گفت صبر و استقامت خانواده های شهدا مثال زدنی و ستودنی است که باید الگوی جامعه قرار گیرد.

صبر و استقامت خانواده های شهدا باید الگوی جامعه قرار گیرد

یوسف نوری در آیین تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم که با حضور تعدادی از خانواده های شهدای فرهنگی، در سالن جلسات دفتر وزیر برگزار گشت، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهادت توفیقی است که نصیب بندگان خاص خداوند می شود.

وی اضافه کرد: بر اساس روایات دینی، شهدا جایگاه و منزلتی بس والا دارند به طوری که اولیا به مقام آن ها ادای احترام می کنند.

نوری گفت: اگر شهدا جان خود را فدا نمی کردند امروز ما مالک چیزی نبودیم و این آرامش را نداشتیم؛ لذا کشور به وجود شهدا افتخار می کند.

وی ادامه داد: صبر و استقامت خانواده های شهدا مثال زدنی و ستودنی است و باید الگوی جامعه قرار گیرد. باید تلاش کنیم همواره در جهت شهدا حرکت کنیم، زیرا چنان که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مکرر فرموده اند: شهدا به گردن همه مردم ایران حق دارند.

شایان ذکر است؛ در این آیین که خانواده های شهیدان؛ ستار اورنگ، محمد آژند، محمدرضا دهقان امیری و رضا خرمی، حضور داشتند، تعدادی از اعضای خانواده شهدا در حضور وزیر آموزش و پرورش به ایراد سخن و تشریح نحوه شهادت و سیره زندگی شهدای مذکور، پرداختند و در سرانجام، وزیر آموزش و پرورش از خانواده های شهدا تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "صبر و استقامت خانواده های شهدا باید الگوی جامعه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صبر و استقامت خانواده های شهدا باید الگوی جامعه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید