خبرنگاران 40 خودرو و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف خراسان رضوی امدادرسانی شدند

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مشهد- خبرنگاران- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امداد رسانی به 40 دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف و کولاک در محورهای خراسان رضوی خبر داد.

خبرنگاران 40 خودرو و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف خراسان رضوی امدادرسانی شدند

غلامرضا صیادی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ صنعت چاپ اضافه نمود: این تعداد خودروی گرفتار در برف و کولاک طی امروز و با همکاری نیروهای امداد جمعیت هلال احمر در محورهای مختلف استان امدادرسانی شدند.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در محورهای خراسان رضوی به صورت ویژه تیم های امداد در چهار محور استان مستقر شدند.

وی گفت: بر این اساس در جاده های کلات به مشهد، درگزبه قوچان، درگز به کلات، نیشابور به ریوش و ریوش به کاشمر تیم های ویژه امدادی در کنار پایگاههای امداد جاده ای مستقر شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی گفت: در دو محور نیشابور به ریوش و ریوش به کاشمر تعداد 21 خودروی گرفتار در برف با 67 مسافر با کمک نیروهای هلال احمر رهاسازی شدند.

صیادی اضافه نمود: همچنین در محور درگز - قوچان تعداد 19 خودرو و سرنشینان آنها از برف و کولاک نجات پیدا کردند.

وی اضافه نمود: در محور قوچان به درگز نیز مسافران یک اتوبوس مسافربری به تعداد 45 نفر به همراه 17 نفر دیگر از مسافران در این محور به صورت اضطراری اسکان داده شده و بسته غذایی دریافت کردند.

این مسوول با اشاره به مهمترین حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی استان طی امروز گفت: واژگونی یک دستگاه ون با 6مسافر موجب مصدوم شدن پنج نفر از آنان و فوت یک تن در صحنه حادثه گشت.

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی بارش برف در خراسان رضوی از امروز آغاز و تا فردا ادامه دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 40 خودرو و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف خراسان رضوی امدادرسانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 40 خودرو و یک دستگاه اتوبوس گرفتار در برف خراسان رضوی امدادرسانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید