دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ این ویژگی ها را خواهد داشت، عکس

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، دیجیاتو نوشت: سامسونگ ظاهراً می خواهد در این گوشی دو لنز تله فوتوی 3 و 5 برابری ارائه کند.

دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ این ویژگی ها را خواهد داشت، عکس

سری گلکسی S24 سامسونگ سال جاری احتمالاً اندکی زودتر در ماه ژانویه معرفی می گردد. حالا گزارشی منتشر شده است که جزئیات کامل دوربین عقب گلکسی S24 اولترا را فاش می نماید. این دوربین ظاهراً سال جاری دیگر زوم اپتیکال 10 برابری نخواهد داشت.

به گزارش گیزموچاینا، یک منبع مطلع دنیای فناوری به نام Revegnus اخیراً اطلاعات کامل دوربین گلکسی S24 اولترا را لو داده است. او می گوید پرچمدار آینده سامسونگ از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.3 اینچی و میزان پیکسل 0.6 میکرومتری استفاده می نماید.

مشخصات احتمالی دوربین گلکسی S24 اولترا

به علاوه، باید منتظر یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX564 باشیم که میزان 1/2.55 اینچی دارد و میزان پیکسل های آن 1.4 میکرومتر است. بعلاوه مشابه پارسال دو دوربین تله فوتو در این دستگاه قرار داده می گردد، اما در جزئیات تفاوت هایی ایجاد شده است.

گلکسی اس 24 اولترا احتمالاً یک دوربین تله فوتوی 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری خواهد داشت و از سنسور 1/2.25 اینچی GMU با میزان پیکسل 0.8 میکرومتر استفاده می نماید. گشادگی دهانه دیافراگم این دوربین احتمالاً f/3.2 خواهد بود.

دوربین تله فوتوی دوم هم 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود. این دوربین از سنسور +IMX754 با میزان 1/3.52 اینچی استفاده می نماید و پیکسل های 1.12 میکرومتری خواهد داشت.

منبع گزارش امروز می گوید گلکسی اس 24 اولترا با وجود زوم اپتیکال 5 برابری همچنان می تواند زوم دیجیتال 100 برابری ارائه کند. ولی جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. با توجه به اینکه سامسونگ هنوز هیچ یک از این داده ها را تأیید نکرده، بهتر است آن ها را قطعی درنظر نگیریم.

این منبع مطلع درباره گلکسی S25 اولترا هم حرف زده است. او مدعی شده که این گوشی از لنزهای تله فوتوی 4 و 6 برابری اپتیکال بهره خواهد برد و به جای فوکوس اتوماتیک لیزری، از سنسور تازه Vizion استفاده خواهد نمود. ظاهراً توسعه سنسورهای Vizion 44 و Vizion 55 به انتها رسیده است و این احتمال وجود دارد که غول کره جنوبی از Vizion 55 با میزان سنسور 1/6.4 اینچی و تشخیص عمق در نرخ 60 فریم بر ثانیه استفاده کند.

درخصوص دوربین سلفی گفته شده است که احتمالاً همچنان شاهد دوربین 12 مگاپیکسلی خواهیم بود.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ این ویژگی ها را خواهد داشت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ این ویژگی ها را خواهد داشت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید