روایت همکار قدیمی عزیزی خادم از مشکل او و یک پیشنهاد به گل محمدی

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، بازیکن پیشین پرسپولیس می گوید که این تیم در صورت تقویت شدن می تواند نمایش بهتری داشته باشد و به همین دلیل پیشنهادی به گل محمدی ازائه کرد.

روایت همکار قدیمی عزیزی خادم از مشکل او و یک پیشنهاد به گل محمدی

جمشید شاه محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ صنعت چاپ در خصوص پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک گفت: یکی از برترین بازی های پرسپولیس تا اینجای کار بود. با آمدن رامین رضاییان، شکل تیم هجومی شده و به عنوان یک بیننده، نه پیشکسوت پرسپولیس این را می گویم که از این بازی لذت بردم. سبک بازی پرسپولیس عوض شده و اصلاً نمی خواستند تحت هیچ شرایطی مساوی بدهند یا ببازند.

وی در خصوص اعتراض باشگاه آلومینیوم نسبت به داوری و صدور بیانیه بعد از مسابقه، تأکید کرد: تعجب می کنم چرا هر تیمی در لیگ می بازد می خواهد گردن داور بیندازد. داور چه گناهی دارد که باید همواره مقصر شکست تیم ها باشد؟ نهایتش این است که یک خطای معمولی وسط زمین رخ داده و داور ندیده، یا یک بغل پا به بازیکن خورده و افتاده و داور ندیده و کمکش به او گوشزد نموده است. همه جای جهان همین است، داور هم گاهی اشتباه می نماید اما اینجا همه اعتراض می نمایند و بیانیه می دهند.

شاه محمدی پرسپولیس را همچنان بخت اول قهرمانی دانست و گفت: از روز اول لیگ هم گفتم که پرسپولیس قهرمان می گردد چون نظم دارد. در یکی دو پست مشکل داشتیم اما با این نفراتی که حالا در تیم جا افتاده اند، شکل کار تیم بهتر شده است. به یحیی گل محمدی که هم رفیقم و هم بازیکن خوبی در فوتبال ما بوده پیشنهاد می دهم یک بازیکن هم در سمت چپ مثل رامین رضاییان پیدا کند تا سمت چپ هم تقویت گردد. پرسپولیس با این فرایند، اگر در سمت چپ هم هجومی گردد، با ارسال های خوب می تواند در همان 10-15 دقیقه ابتدایی به گل برسد.

مهاجم پیشین پرسپولیس با بیان این جمله که استقلال زیبا بازی نمی نماید، مطرح کرد: استقلال فقط نتیجه می گیرد. استقلال فوتبال زیبا را فدای نتیجه نموده و من چند بازی اخیر آنها را دیدم. ذوب آهن که می توانست ببرد و استقلال اصلاً خوب نبود. تراکتور اگر کمی دقت می کرد برنده می شد. استقلال فقط یک گل زد و دیگر هیچ چیزی نداشت. استقلال صددرصد با این شیوه امتیاز از دست می دهد. اگر تیم ها کمی دقت نمایند دست استقلال را می خوانند و می توانند امتیاز بگیرند.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص عزل عزیزی خادم گفت: نمی دانم چه اتفاقی افتاد. هم آمدن او به فوتبال عجیب و غریب بود و هم رفتنش. باید کسی را بیاورند که هم فوتبالی باشد، هم سیاست داشته باشد، از نظر مالی بتواند درآمدزایی کند، یعنی رئیس فدراسیون باید ششدانگ باشد. اگر ششدانگ نباشد، اطرافیانش سوءاستفاده می نمایند. آدم های اطراف عزیزی خادم مقدار فدراسیون نبودند. با عزیزی خادم در ایران خودرو کار نموده ام، در کار خودش خوب و جدی بود و در ایران خودرو نشان داد که مدیریت بلد است، اما نباید از به کار گرفتن آدم های قوی می ترسید. آدم های ضعیف کار را خراب می نمایند و مشکل عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال همین بود. او از افراد قوی استفاده نکرد و دچار مشکل شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "روایت همکار قدیمی عزیزی خادم از مشکل او و یک پیشنهاد به گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت همکار قدیمی عزیزی خادم از مشکل او و یک پیشنهاد به گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید