سجادی: خط تحریف با تحریم تفاوتی ندارد ، اصلاحات با طرح مسائل انحرافی به دنبال عوام فریبی است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: معیشت و روزمرگی مردم درگیر مسائل متعددی است و در حال حاضر اقتصاد کشورمان از یک آشفتگی عظیم رنج می برد.

سجادی: خط تحریف با تحریم تفاوتی ندارد ، اصلاحات با طرح مسائل انحرافی به دنبال عوام فریبی است

سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در تبادل نظر با خبرنگار احزاب وبلاگ صنعت چاپ، با بیان اینکه مردم در انتخابات مجلس یازدهم به اصلاح طلبان اقبال نشان ندادند، گفت: جریان اصلاحات در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی متحمل شکست فاحشی شد و در حال حاضر این جریان سیاسی در اقلیت واقع شده است و اکثریت مجلس فعلی با اصولگرایان است.

وی ادامه داد: اغلب مقامات دولت وابسته به جناح اصلاحات است و متأسفانه دولتمردان در شرایط فعلی نتوانستند عملکرد مطلوبی داشته باشند؛ تحلیلگران مالی معتقد هستند دولت در حوزه اقتصاد نمره خوبی نگرفته و رفوزه شده است.

سجادی با تأکید بر اینکه روحانی وعده های عمل نکرده بسیاری دارد، گفت: معیشت و روزمرگی مردم درگیر مسائل متعددی است و در حال حاضر اقتصاد کشورمان از یک آشفتگی عظیم رنج می برد.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره بر اینکه جریان اصلاحات برای انتخابات 1400 ریاست جمهوری به دنبال جدا کردن خود از عملکرد دولت روحانی است، بیان داشت: مقاماتی در دولت هستند که می خواهند در سال پایانی ریاست جمهوری دولت دوازدهم، عملکرد خود را از روحانی مستقل نشان دهند و بعد از ناکارآمدی بگویند که ما مسئول نبودیم.

این فعال اصولگرا اضافه نمود: یکی از اقدامات مهم دولت ها، حفظ اقتدار و ارزش پول ملی است و متأسفانه در این چندماه اخیر، به شدت کاهش یافت.

وی با بیان اینکه بعضی ها از هم اکنون مسئله تحریم انتخابات 1400 ریاست جمهوری را مطرح می نمایند، اضافه نمود: ناکارآمدی اصلاح طلبان در مدیریت کشور بر همگان ثابت شده است و برای فرار رو به جلو مسئله تحریم یا مشخص شرط انتخابات را در رسانه ها عنوان می نمایند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تأکید بر اینکه انتخابات سه گانه (ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری) بر اساس قانون اساسی کشور برگزار می گردد، گفت: نهاد های ذیربط از قبیل شورای نگهبان و وزارت کشور صحت انتخابات را تایید و شهروندان در آزادی کامل کاندید مورد نظر خود را انتخاب می نمایند؛ مردم در صحنه سیاسی کشور به شرط و شروط افراد و جریان های خاص توجه نمی نمایند.

سجادی بیان کرد: اصلاحات با طرح مسائل انحرافی و تحریف واقعیت، به دنبال عوام فریبی است؛ حضرت آقا فرمودند خط تحریف با تحریم یکی است و مکمل همدیگر هستند و این جریان سیاسی واقعیت ها را تحریف می نمایند و به امتداد تحریم ها دامن می زنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سجادی: خط تحریف با تحریم تفاوتی ندارد ، اصلاحات با طرح مسائل انحرافی به دنبال عوام فریبی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: خط تحریف با تحریم تفاوتی ندارد ، اصلاحات با طرح مسائل انحرافی به دنبال عوام فریبی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید