فارس من، درخواست کارکنان مخابرات برای اجرای آیین نامه هیات مدیره ، قراردادی ها باید به استخدام رسمی مخابرات درآیند

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سردبیر سوژه فارس من می گوید: 11 سال پیش که شرکت مخابرات از دولتی به خصوصی واگذار شد، هیات مدیره مخابرات آیین نامه ای را برای شرایط کارکنان تصویب کردند که براساس آن کارکنان بعد از 2 سال استخدام قراردادی باید به صورت رسمی به استخدام مخابرات درآیند. این آیین نامه هنوز اجرایی نشده است.

فارس من، درخواست کارکنان مخابرات برای اجرای آیین نامه هیات مدیره ، قراردادی ها باید به استخدام رسمی مخابرات درآیند

دبیر سوژه فارس من، به خبرنگار گفت: خواهان اجرای آیین نامه سال 89 در شرکت مخابرات ایران هستیم که یکی از بندهای این آیین نامه همسان سازی حقوق مخابرات و همراه اول است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و دانشگاه وبلاگ صنعت چاپ، بعضی از کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواهان یکسان سازی حقوق کارکنان همراه اول و مخابرات شده اند.

خبرنگار در تماس با سردبیر این سوژه، موضوع را پیگیری کرد.

وی گفت: در سال 88 که شرکت مخابرات از بخش دولتی به خصوصی واگذار شد، آیین نامه ای درباره شرایط کارکنان به تصویب رسید که به آیین نامه سال 88 معروف است. بعد از آن آیین نامه ای در سال 89 به وسیله هیات مدیره شرکت مصوب شد که این آیین نامه ملاک خواسته های امروز کارکنان شرکت مخابرات ایران درباره حقوق و دستمزد و شرایط قراردادی است.

سردبیر این سوژه شرح داد: یکی از مفاد این آیین نامه این است که افرادی که بعد از دو سال به صورت قراردادی با مخابرات همکاری می نمایند به استخدام رسمی مخابرات درآیند.

وی گفت: بعلاوه طبق یکی از موارد این آیین نامه، از آنجا که سهام همراه اول متعلق به شرکت مخابرات ایران است و همراه اول یکی از زیر مجموعه های مخابرات و سهامدار عمده این شرکت است، حقوق کارکنان مخابرات و همراه اول باید یکسان باشد.

وی اضافه نمود: برای اجرایی شدن آیین نامه بسیار پیگیری نموده ایم و پیش از این نیز مدیرعامل وقت مخابرات قول اجرای آیین نامه را داد، اما هیات مدیره با اجرای آن مخالفت کرد.

به گفته وی؛ بعلاوه پیگیری هایی به صورت موردی از دیوان عدالت اداری برای اجرای این آیین نامه اجرا شده که بخش هایی از آیین نامه مورد تایید قرار گرفته و بخش هایی هم به تایید نرسیده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، درخواست کارکنان مخابرات برای اجرای آیین نامه هیات مدیره ، قراردادی ها باید به استخدام رسمی مخابرات درآیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، درخواست کارکنان مخابرات برای اجرای آیین نامه هیات مدیره ، قراردادی ها باید به استخدام رسمی مخابرات درآیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید