فهرست نهایی تیم ملی ازبکستان برای فیفادی معین شد، آمانوف و تمیروف خط خوردند

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سرمربی تیم ملی ازبکستان در حالی فهرست 23 بازیکن نهایی برای ملاقات های فیفادی را معین کرد که نام دو بازیکن شاغل در لیگ ایران در آن دیده نمی گردد.

فهرست نهایی تیم ملی ازبکستان برای فیفادی معین شد، آمانوف و تمیروف خط خوردند

پس از نزدیک یک هفته تمرینات تیم ملی فوتبال ازبکستان بالاخره سرکو کاتانچ سرمربی صربستانی این تیم، فهرست نهایی و 23 نفره برای دو ملاقات تدارکاتی مقابل تیم های ملی کامرون و کاستاریکا را معین کرد.

بر این اساس عبدوخید نماتوف، ارگاشف بوتیرالی، یوتکیر یوساپوف، رستم آشورماتوف، فرخ سایفیف، خوسنیدین علی کولوف، یولداشف، عمربیک اشمورودوف، عبدالله عبدالله اف، شرزود نصرالله اف، کوبیلوف، اودیلیون خام روبکوف، اکمل موزگوووی، اتابک شوکوروف، عزیز تورگونبئوف، اوستون آرونوف، اویبک بوزوروف، عمروف، سوبیر خوجائف، ارکینوف، الدور شومورودوف و ایگور سرگئوف 23 بازیکنی هستند که کاتانچ در فهرست نهایی تیم ملی ازبکستان حضور دارند.

اما این فهرست در حالی منتشر شده که عزیزبک آمانوف بازیکن شاغل در تیم استقلال تهران و شرزود تمیروف بازیکن شاغل در تیم پیکان در آن حضور ندارند. این دو بازیکن در فهرست اولیه تیم ملی ازبکستان بودند و چند روزی هم در تمرینات این سرمربی صربستانی حضور یافتند، اما در نهایت برای فهرست 23 نفره دعوت نشدند.

وبلاگ صنعت چاپ ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فهرست نهایی تیم ملی ازبکستان برای فیفادی معین شد، آمانوف و تمیروف خط خوردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست نهایی تیم ملی ازبکستان برای فیفادی معین شد، آمانوف و تمیروف خط خوردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید