روش انتخاب سرمربی استقلال تعیین شد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، کریمی تاکید می نماید با هیچ یک از اسامی مطرح شده مذاکره ای انجام نشده، چرا که به احترام حضور یک ساله ریکاردو ساپینتو اول قرار بوده تکلیف او و ادامه کارش در ایران تعیین گردد.

روش انتخاب سرمربی استقلال تعیین شد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ بعد از نامه انصراف ریکاردو ساپینتو و انتشار آن در اینستاگرام باشگاه استقلال، حجت کریمی در گفت وگویی با ورزش سه از شروع مذاکره با گزینه های سرمربیگری این باشگاه پرده برداشت. او می گوید: صحبت های زیادی درباره مذاکره من با گزینه های سرمربیگری استقلال به خصوص گزینه های داخلی مطرح شده که با احترام به همگی این افراد، این مسئله حقیقت ندارد.

وی ادامه داد: بنده طبق قول قبلی منتظر آقای ساپینتو بودم و حالا که ایشان در روز چهارشنبه از ادامه کار انصراف دادند دست ما باز است تا به سرعت برای انتخاب یک مربی مناسب برای استقلال به توافق برسیم.

وقتی از کریمی درباره انتخاب گزینه و سرمربی داخل یا خارجی سوال می کنیم او اینطور پاسخ داد: مسئله ما داخلی یا خارجی بودن نیست بلکه کیفیت و برنامه کاری او برای راهنمایی استقلال تاثیرگذار است و ضمن اینکه این فرد هم باید ویژگی های مدنظر ما را داشته باشد.

کریمی در ادامه گفت: هنوز با هیئت مدیره در این خصوص به جمع بندی نرسیدیم اما شاید با انجام مصاحبه های کاری با گزینه های داخلی در اینباره به جمع بندی برسیم. در این بین اگر گزینه خارجی مناسبی هم باشد به همین طریق برای راهنمایی فصل آینده استقلال، برترین فرد را از بین برترین ها (چه داخلی و چه خارجی) انتخاب خواهیم کرد.

کریمی تاکید می نماید با هیچ یک از اسامی مطرح شده مذاکره ای انجام نشده، چرا که به احترام حضور یک ساله ریکاردو ساپینتو اول قرار بوده تکلیف او و ادامه کارش در ایران تعیین گردد و با توجه به اینکه تیم در فصل گذشته در اختیار این مربی پرتغالی بوده، باشگاه استقلال مناسب می دیده در صورت توافق با شرایطی که قبلا درباره آن مذاکره شده بود و در قرارداد فصل گذشته درج شده بود، این مربی کارش را در استقلال ادامه دهد. با این حال با پست اینستاگرامی ساپینتو نیز تعیین است که او انتظار پیشنهاد مالی بالاتری را داشته که این مسئله مدنظر حجت کریمی و دیگر اعضای هیئت مدیره نبوده است.

کریمی می گوید قطعا با آرامش و در نظر گرفتن تمام جوانب یک تیم خوب را برای فصل آینده خواهیم بست و استقلال با شرایطی که طرفدار مدنظر دارد در رقابت های فصل آینده شرکت خواهد نمود. به گفته او نظرات مختلفی درباره سرمربی فصل آینده استقلال وجود دارد اما باید یک نگاه کارشناسی برترین را برای استقلال انتخاب کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "روش انتخاب سرمربی استقلال تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش انتخاب سرمربی استقلال تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید