من با خرید فرش ایرانی، به فراوری ایرانی یاری می کنم

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، اقتصاد هر کشوری در جهان وابسته به تولیدات داخلی و مهم تر، حمایت مردم و مسئولین از این تولیدات است. چرا که تنها با یاری حمایت های داخلی بعد از بحران های متعدد می توانند اقتصاد کشور خود را سامان دهند.

من با خرید فرش ایرانی، به فراوری ایرانی یاری می کنم

از جمله کشور هایی که می توان در زمینه حمایت از فراوریات داخلی نام برد، کره جنوبی است. زمانی که صنایع این کشور تازه آغاز به کار نموده بود و صندلیی در اقتصاد دنیای نداشت، مردم و مسئولین توافق کردند که کالا های با کیفیت بالاتر صادر شود و کالا های با کیفیت کمی پایین تر از کالای صادراتی را خودشان مصرف نمایند.

هدف از توافق این بود که کالا های صادراتی کشور کره جنوبی در بازار های دنیای رتبه ای منحصر به فرد پیدا کند. این همدلی جواب داد تا جایی که امروزه شاهدیم کره جنوبی با بسیاری از کشور های دنیا در زمینه صادرات رقابت می نماید. ژاپن نیز جز کشورهایی است که بعد از جنگ دنیای دوم توانست از این طریق اوضاع مالی خود را سر و سامان دهد.

اکنون اقتصاد کشور ما نیز در این برهه زمانیست مخصوصا که با وجود تحریم ها و فشار های خارجی روی صنعت کشور، با مشکل جدی روبرو شده ایم و راه چاره این مشکل که بسیار معین نماینده است، حمایت مردم از کالای با کیفیت ایرانی است. به همین علت بهتر است مردم برای خرید کالا های مایحتاج خود، از کالا های با کیفیت ساخت داخلی استفاده نمایند، زیرا این کار باعث افزایش فراوری در کشور میشود و اقتصاد کشور را در برابر تحریم ها حفظ می نماید.

هدف مهمتر، یاری به اشتغال زایی در کشور است. در نتیجه با حمایت از کالای ایرانی که توسط کارگر ایرانی فراوری و عرضه می شود، می توان به هموطن خود یاری کرد تا از سود این فراوریات بهره ببرد و هم چنین در فراوری محصول با کیفیت تر کوشا باشد.

پس می شود با اطمینان گفت که مردم نقش پررنگی در اقتصاد یک کشور دارند، می توانند آن را به اوج شکوفاییی برسانند یا بالعکس آن را نابود و ویران نمایند.

با وجود توضیحات بالا می توان نتیجه گرفت که در راستای این حمایت، محصول با کیفت بالا و قیمت مناسب همیشه در نظر مردم صندلی ویژه ای دارد و مردم مشتاق به خرید آن هستند.

فرش ماشینی کاشان از جمله فراوریات ایرانی است که دارای کیفیت بالا و قیمت مناسبی است. این ادعا احتیاج به اثبات ندارد، زیرا همانطور که میدانید فرش ماشینی کاشان بهترین فرشی است که در دنیا شناخته و فراوری شده است و شهر کاشان به عنوان پایتخت فرش دنیا معرفی می شود. به همین علت حمایت مردم از فرش ایرانی، که به عنوان بهترین و با کیفیت ترین نمونه از یک کالای ایرانیست، لازم می باشد.

اگر مردم از فرش ایرانی حمایت ننمایند و فرش هایی که از لحاظ قیمت کمی کمتر از قیمت فرش ایرانی است، اما از لحاظ کیفیت فاصله زیادی با فرش هایی ایرانی دارد و در کشور های دیگر فراوری و عرضه می شود را خریداری نمایند ضربه بزرگی به اقتصاد ایران وارد نموده اند و صندلی فرش ایرانی که همیشه رتبه اول در دنیا را داشته، متزلزل می نمایند. جدا از نقش مردم، نقش مسئولین نیز معین نماینده است چرا که بعضی قوانینی که از سوی مسئولین معین شده ناخواسته مانعی برای ادامه این صنعت مهم در کشور می شود.

به عنوان مثال اگر مالیات از این گروه برداشته شود این هزینه می تواند به توسعه کارخانجات و همچنین افزایش نیرو، در نتیجه افزایش فراوری یاری شایانی کند.

هنگام خرید فرش ماشینی مراقب باشید و از اصالت و ایرانی بودن فرش مطمئن شوید چرا که در بازار، فرش های زیادی وجود دارند که اصالت غیر ایرانی دارند و کفیت کافی را ندارند.

سورنا نام اصیل ایرانی است که به فراوری محصولات با کیفیت ایرانی می پردازد. فرش سورنا از جمله کارخانجاتی است که نسبت به فرش های فراوری شده توسط سایر کشور ها تنوع رنگ بیشتری دارد، کیفیت موادی که در بافت از آن استفاده می شود مرغوب تر است، هنر و ظرافت خاصی دارد و در طراحی آن از نقش و نگار های جذابی استفاده شده است که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود می نماید.

گروه صنعتی سمندرخ با برند تجاری سورنا، با داشتن مدیرانی با تجربه کاری 30 ساله، مشغول به فراوری فرش های درجه یک در دسته های مختلف می باشد. سورنا با به کارگیری 60 نفر پرسنل متخصص در بخش مدیریت فراوری فرش های ماشینی، به فراوری فرش ماشینی در سه دسته مجزای فرش ماشینی 1200 شانه، فرش ماشینی 1000 شانه و فرش ماشینی 700 شانه مشغول است.

سورنا با استفاده از بهترین مواد اولیه و به روز ترین تکنولوژی دنیا توانسته با عرضه فرش مرغوب به سراسر ایران و خارج از مرزها، به کسب نشان های مختلف نائل شود. سورنا طی سنوات گذشته پیروز به دریافت برترین گواهینامه های استاندارد بین المللی شده که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره نمود: نشان استاندارد ملی ایران، نشان استاندارد و مطابقت اتحادیه اروپا، گواهینامه های ISO 10001 و ISO-9001 و بسیاری از گواهینامه های معتبر داخلی از جمله افتخارات سورنا و مجوز حضور قدرتمند این گروه صنعتی در عرصه فراوری و صادرات ایران می باشد. هم چنین گفتنی است سورنا، با اقدام به افتتاح فروشگاه اینترنتی فرش ماشینی، توانسته حوزه خدمات خود را به صورت شبانه روزی و با دسترسی آسان برای مشتریان و کاربران خود، گسترش دهد.

منبع: برترین ها

به "من با خرید فرش ایرانی، به فراوری ایرانی یاری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من با خرید فرش ایرانی، به فراوری ایرانی یاری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید