هتل جود پالاس دبی، اقامتگاهی مجلل برای گذراندن تعطیلات

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، از جمله این امکانات رفاهی که در تک تک اتاق های Jood Palace Hotel Dubai وجود دارد، می توان به تلویزیون ال سی دی با قابلیت گیرنده ماهواره ای، دسترسی رایگان به اینترنت وای فای، دستگاه چای ساز، قهوه جوش و همچنین حمام اختصاصی اشاره کرد.

هتل جود پالاس دبی، اقامتگاهی مجلل برای گذراندن تعطیلات

تمامی اتاق های این هتل 5 ستاره دارای بالکن هستند که چشم انداز فوق العاده ای از نمای خارج از محوطه هتل جود پالاس دبی را در اختیار مسافران قرار می دهد. نمای داخلی اتاق ها نیز بر اساس آخرین متد های معماری روز دنیا طراحی شده اند و استفاده از رنگ های ملایم و آرامش بخش، فضایی دلگرم و محبت آمیز را به وجود آورده است.

صبحانه به شکل بوفه و به صورت رایگان در هتل جود پالاس دبی سرو می شود. مسافران برای صرف سایر وعده های غذایی هم می توانند به یکی از 6 رستورانی که در محوطه هتل وجود دارند، مراجعه نمایند. رستوران های متفاوتی که انواع غذا های محلی و بین المللی از جمله غذا های عربی، هندی و ایتالیایی را در منوی خود جا داده اند. افراد برای صرف میان وعده هم می توانند به کافی شاپ هتل جود پالاس مراجعه نمایند. جایی که انواع کیک های خوشمزه و آبمیوه های طبیعی را می توانید در آن بیابید.

از جمله امکانات تندرستی هتل جود پالاس دبی می توان به سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین لوازم ورزشی، استخر، جکوزی، سونا و همچنین خدمات اسپا و ماساژ اشاره کرد. لازم به ذکر است به جز خدمات اسپا و ماساژ، استفاده از تمامی موارد فوق برای ساکنین هتل به صورت رایگان امکان پذیر است. علاوه بر استخر سرپوشیده، یک استخر روباز هم در پشت بام هتل قرار گرفته است.

به دلیل قرار دریافت در نزدیکی چندین ایستگاه مترو مختلف، دسترسی به نقاط متفاوت شهر برای ساکنین هتل جود پالاس امر دشواری نخواهد بود. همچنین فاصله اندک با جاذبه های گردشگری شهر مانند مرکز خرید صحرا، دبی مال و آکواریوم دبی هم باعث شده است که ساکنین هتل بتوانند به صورت پیاده، در شهر به گشت و گذار بپردازند و از مکان های مختلف، دیدن نمایند.

اگر چه هتل جود پالاس در مجاورت ساحل نیست اما روزانه یک سرویس رفت و برگشت از مبدا هتل به مقصد ساحل و همچنین مرکز شهر، مشغول به فعالیت است تا ساکنین هتل، با مشکل خاصی برای دسترسی به این مناطق نداشته باشند. در نظرسنجی های اجرا شده نیز، کاربران از خدمات هتل جود پالاس، ابراز رضایت نمودند و امتیاز 8.2 از 10 را برای آن مناسب دانسته اند. آنها معتقدند که خدماتی فرا تر از هزینه ای که بابت آن پرداخته اند، دریافت کرده اند.

منبع: گردشبان

به "هتل جود پالاس دبی، اقامتگاهی مجلل برای گذراندن تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل جود پالاس دبی، اقامتگاهی مجلل برای گذراندن تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید