واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا در اهواز سرعت می گیرد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، عبیات گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا در ناحیه یک اهواز با سرعت بیشتری ادامه می یابد.

واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا در اهواز سرعت می گیرد

به گزارش گروه استان های وبلاگ صنعت چاپ از اهواز، علی عبیات، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک اهواز در وبینار هماهنگی واکسیناسیون دانش آموزان ناحیه یک اهواز گفت: واکسیناسیون دانش آموزان این ناحیه آموزشی سرعت می گیرد و براساس برنامه زمان بندی، واکسیناسیون دانش آموزان مقطع متوسطه هم به اطلاع مدارس خواهد رسید.

او با بیان اینکه یکی از الزامات حضوری شدن مدارس، واکسیناسیون گسترده دانش آموزان علیه بیماری کووید-19 است، اضافه نمود: با همکاری مرکز بهداشت غرب اهواز واکسیناسیون دانش آموزان در حال اجرا است و از سایر دانش آموزان و والدین آن ها که تا به امروز واکسن کرونا دریافت نکرده اند خواهشمندیم برای تزریق واکسن در اسرع وقت مراجعه کنند.

عبیات با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان با مجوز و دستور ستاد های ملی و دستانی کرونا صورت می گیرد، گفت: بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان در کلاس درس، تاثیر بسزایی در ارتقاء کیفیت آموزشی و ایجاد نشاط بین دانش آموزان دارد، به همین سبب عملیات واکسیناسیون باید به سرعت انجام گردد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا در اهواز سرعت می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون دانش آموزان علیه کرونا در اهواز سرعت می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید