کرونا گردشگری لرستان را تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، استاندار لرستان گفت: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا، هتل ها و مراکز اقامتی این استان تا اطلاع ثانوی تعطیل می گردد.

کرونا گردشگری لرستان را تعطیل کرد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ آنلاین به نقل از ایرنا، سید موسی خادمی پنجشنبه 19 تیر در نشست با اعضای هیات مدیره آژانس های مسافرتی و گردشگری و اعضای انجمن هتل داران با اشاره به شرایط نامناسب بیماری کرونا بر تعطیلی هتل ها و اماکن اقامتی تا تغییر اوضاع کنونی و مهار شیوع کرونا تأکید کرد.

وی حوزه گردشگری را یکی از محورهای اصلی توسعه استان نامید که متأسفانه هم درگذشته به آن توجه کافی نشده و هم در سالهای اخیر به دلیل موضوع سیل 98 و شیوع کرونا به عنوان یک بخش مالی مهم آسیب دیده و دچار خسارت شده است.

استاندار لرستان با اشاره به شرایط نامطلوب شیوع کرونا در استان گفت: تا به امروز شرایط استان لرستان در مورد مدیریت بیماری کرونا به خوبی صورت گرفته اما شرایط امروز مناسب نیست و ضرورت همکاری همه مردم و رعایت عموم از ضروریات است.

وی توضیح داد: با توجه به امکانات محدود درمانی در مقابله با کرونا ضروری است در مواردی سختگیری شده و همه مردم، پای کار بیایند و مقابله با بیماری کرونا فرهنگ سازی گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کرونا گردشگری لرستان را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا گردشگری لرستان را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید