گروسی: همکاری های ایران و آژانس در سطح خوبی قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با یک رسانه غربی خاطرنشان کرد همکاری های ایران و آژانس در سطح خوبی است و بازرسان آژانس به طور منظم از سایت های هسته ای ایران بازدید می نمایند.

گروسی: همکاری های ایران و آژانس در سطح خوبی قرار گرفته است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ صنعت چاپ، رافائل ماریانو گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس تأکید کرد که همکاری های ایران و آژانس در سطح خوبی قرار گرفته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ صنعت چاپ بخوانید. (کلیک کنید)

رافائل گروسی در این مصاحبه با اشاره به نتایج مثبت سفرش به تهران در اوایل شهریورماه که به صدور بیانیه ای مشترک از سوی ایران و آژانس منجر شد، گفت: این [بیانیه مشترک] یک راه چاره سازنده برای حل مسئله ای بود که ما پیش از آن داشتیم و باید بگویم که از آن موقع تا به امروز ما همکاری های خود را در سطح خوبی حفظ نموده ایم و بازرسان ما به طور دائم در ایران حاضر هستند و از سایت های هسته ای بازدید می نمایند.

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ادامه داد: ایران همچنان به بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اجازه دسترسی کامل به تأسیسات هسته ای خود از جمله تأسیسات نطنز را می دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ صنعت چاپ بخوانید. (کلیک کنید)

گروسی درباره دسترسی بازرسان آژانس به دو سایت هسته ای که در جریان سفر شهریورماه وی به تهران اجازه دسترسی بازرسان آژانس به آنها را فراهم کرد نیز گفت: بازرسان ما از هر دو سایت نمونه برداری نموده اند و نمونه ها همچنان تحت آزمایش هستند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گروسی: همکاری های ایران و آژانس در سطح خوبی قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروسی: همکاری های ایران و آژانس در سطح خوبی قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید