15 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان که حتما باید همراه ببرید

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، آیا شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که لوازم ضروری پیک نیک تابستانی را در یک سبد یا کوله پشتی گذاشته اید و یک گوشه با پشت ماشین قرار داده اید؟ اگر با آزمون و خطا وسایل پیک نیک را جمع می کنید، یا این کار را به لحظه های آخر و دم سفر موکول می کنید، احتمالا جمع کردن و بردن برخی وسیله ها را فراموش خواهید کرد. اما نگران نباشید. ما در این مقاله از سرویس در فهرست لوازم ضروری پیک نیک در تابستان را برای شما آماده نموده ایم که می توانید به اضافه کنید و با مرور آنها، یادتان بیایید که چه چیزهایی باید با خودتان ببرید.

15 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان که حتما باید همراه ببرید

فهرست کامل وسایل پیک نیک در تابستان

1- سبد پیک نیک

سبد پیک نیک یک وسیله عالی برای قرار دادن لوازم ضروری پیک نیک در تابستان و حتی زمستان است. اگر این سبد را آماده داشته باشید، بخش بزرگی از کار را انجام داده اید و احتیاجی نیست هر بار فهرست لوازم را در ذهنتان بالا و پایین کنید.

در این سبد باید وسایلی مثل چای یا قهوه، قند و شکر، نمک، کبریت یا فندک، چاقو، چند دست قاشق و چنگال، بشقاب به تعداد افراد خانواده، ظروف درب دار، لیوان، در بازکن بطری، قیچی کوچک، کیسه فریزر، کیسه نایلون، سفره یک بار مصرف و دستگیره داشته باشید. در صورتی که هر کدام از این وسایل مصرف شدند یا مفقود شدند، حتما آن ها به سرعت جایگزین کنید تا این سبد را به طور کامل و مجهز داشته باشید.

2- زیر انداز سفری

بدون شک یکی از مهم ترین وسایل ضروری برای پیک نیک در تابستان زیرانداز است. شما حتما باید بر اساس تعداد افرادی که به پیک نیک می روید، یک وسیله مناسب برای اینکه روی آن بنشینید، داشته باشید. برای انتخاب زیرانداز این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است این وسیله ضد آب باشد و ضخامت خوبی هم داشته باشد. مخصوصا اگر قرار است به منطقه ها ساحلی یا جنگلی بروید. ضمناً زیرمقدارای تاشو و جمع شوند برترین گزینه ها هستند چون جای کمی می گیرند.

3- پتو و بالش سفری

برای استراحت در دامان طبیعت و حتی اگر قرار باشد یک شب را در چادر بمانید، هیچ چیز به مقدار پتو یا یک رو انداز سبک مسافرتی و بالش به نظرتان ضروری نیست. به هر حال بعد از یک رانندگی، دوچرخه سواری یا پیاده روی طولانی، هیچ چیز به مقدار یک استراحت کوتاه در طبیعت دلچسب نیست.

4- کرم ضد آفتاب

فرقی نمی نماید در تابستان پیک نیک می کنید یا زمستان، را در هر صورت باید با خودتان به همراه داشته باشید. چون حتی در روزهای ابری هم اشعه های ماورای بنفش نور خورشید، می تواند به پوستتان آسیب برساند. هر چند ساعت یک بار، بنا به دستورالعمل کرم ضد آفتاب خود، دوباره کرم را روی پوستتان بمالید تا کماکان تاثیر کرم روی پوستتان حفظ گردد.

5- کلاه و عینک آفتابی

از دیگر وسایل ضروری برای پیک نیک تابستانی، کلاه های لبه دار هستند که بتوانند چشم و پوست شما را از آفتاب در امان نگه دارند. هم برای محافظت چشم های شما از اشعه UV نور خوشید لازم است. ضمناً اگر مقصدتان برای پیک نیک، منطقه ها ساحلی است، به همراه بردن مایو برای شنا، کفش یا صندل ساحلی، دماغ گیر، عینک شنا، حوله و لباس اضافه را از قلم نیاندازید.

6- اسپری دفع کننده حشرات

موقع استراحت و دراز کشیدن روی زیرانداز، هیچ چیز به مقدار چرخیدن مگس، پشه یا حشرات موذی نمی تواند لذت استراحت در طبیعت را از بین ببرد. از قلم نیاندازید که طبیعت پر از حشراتی است که ممکن است شما را نیش بزنند. برای اینکه بتوانید از گزند نیش و مزاحمت حشرات در امان بمانید، همواره یک اسپری حشره با خودتان به همراه داشته باشید چون حسابی به دردتان می خورد.

7- مجموعه ای از آهنگ های شاد

موسیقی غذای روح است. احتمالا بدون اینکه یک پلی فهرست از آهنگ های شاد داشته باشید، خیلی بهتان خوش نمی گذرد، مخصوصا اگر تنهایی یا با تعداد افراد کمی به پیک نیک می روید. ضمناً در طول راستا رفت و برگشت پیک نیک و در زمان رانندگی، موسیقی می تواند حسابی خستگی را از تنتان بیرون کند. بنابراین قبل از این که پیک نیک را آغاز کنید، به فکر یک مجموعه آهنگ درست و حسابی برای پیک نیک باشید.

8- اسپیکر پرتابل

هرچند همان طور که گفتیم در طول پیک نیک آهنگ های شاد حسابی حال و هوایتان را عوض می نماید، ولی به هر حال شما به یک اسپیکر که قابلیت اتصال به بلوتوث را داشته باشد و بتوان با گوشی موبایل به آن وصل شد، احتیاج دارید تا به راحتی از شنیدن آهنگ های دلخواهتان لذت ببرید.

9- تخته برش و چاقو

برای درست کردن یک یا قاچ کردن میوه هایی که با خود به پیک نیک برده اید، تخته و چاقو حسابی کار راه انداز هستند. بهتر است از تخته و چاقویی بهره ببرید که سبک و پلاستیکی باشند تا وزن زیادی نداشته باشند. بعلاوه می توانید از تخته به عنوان ظرف سرو غذا یا میوه بهره ببرید.

10 - تنقلات پیک نیک

نمی گردد به پیک نیک رفت ولی با خود تنقلات به همراه نبرد. انواع میوه به عنوان و را بهتر است در ظرف های درب بسته نگه دارید و به صورت برش خورده یا سالم با خودتان به پیک نیک ببرید. می توانید از تنقلات دیگر مثل چپیس، پفک، تخمه، پاستیل، نوشیدنی ها و آبمیوه های طبیعی، شربت های خانگی، یا ، ، ، آجیل، انواع مغزها و … به عنوان تنقلات بهره ببرید.

11- شارژر و پاوربانک

یکی از لوازم ضروری برای پیک نیک تابستان، شارژر و است تا در صورتی که ناگهان چشمتان به شارژ پایین گوشی تان افتاد، سریعا دست به کار شوید. از پاوربانک می توانید برای شارژ کردن هندزفری های بلوتوثی، اسپیکر های پرتابل، تبلت و دیگر وسایل الکترونیکی که با خود به سفر می برید، بهره ببرید.

ولی در کل سعی کنید همه این وسایل را قبل از اینکه به پیک نیک ببرید، در خانه شارژ کنید، چون معمولا پاوربانک ها ظرفیت محدودی دارند و همه وسایل الکترونیکی تان را نمی توانید با آن ها شارژ کنید.

12- منقل سفری

ایمن ترین روش برای درست کردن یک منبع حرارت، بردن منقل سفری به پیک نیک است. منقل های کوچک با مقداری زغال برای کباب کردن یا پختن غذاها و جوش آوردن آب برای تهیه چای یا قهوه، برترین گزینه هستند.

13- وسایل بهداشتی

وقتی به سفر یا پیک نیک می روید، هر احتمالی را در نظر بگیرید. ممکن است در سفر بدنتان زخم گردد یا سردرد بگیرید. به خاطر همین یک کیف یا پک سلامت با خود همراه ببرید و در آن وسایلی مثل چسب زخم، قرص مسکن، قرص ضد تهوع، اسپری ضد عفونی کننده، پد و نوار بهداشتی، نخ دندان، باند و گاز استریل، مسواک، ژل و صابون دست و صورت، دستمال کاغذی، دستمال توالت و دستمال مرطوب را در آن قرار دهید.

14- با خودتان آب ببرید

برای رفتن به سفرهای کوتاه و پیک نیک، بردن آب برای مصارف مختلف، لازم است. آب برای پختن غذا، آب برای شست وشو و آب برای خوردن را از قلم نیاندازید. بهتر است چند بطری آب را از قبل در خودرویتان داشته باشید و یک کلمن هم پر از آب آشامیدنی کنید. چون بعضی مواقع احتمال اینکه در پیک نیک آب سالم و قابل شرب پیدا کنید، کم است.

15- فلاسک برای چای و کتری

اگر می خواهید خودتان به نوشیدن چای زغالی یا آتیشی مهمان کنید، یا بخورید بردن یک کتری مخصوص پیک نیک را از قلم نیاندازید. اگر هم امکان درست کردن چای را ندارید، می توانید با خودتان یک فلاسک آب جوش ببرید و بعد با تی بگ یا قهوه های فوری، نوشیدنی گرم دلخواهتان را درست کنید.

سوالات متداول

تنقلات لازم برای پیک نیک چی ببریم؟

می توانید با خودتان تنقلات سالم مثل آجیل، برگ زردآلو، قیسی، تخمه و میوه های مختلف ببرید یا در طبیعت از خوردن چیپس، پفک، پاستیل و … لذت ببرید.

سبد پیک نیک باید چه وسایلی داشته باشد؟

در سبد پیک نیک باید وسایلی مثل چای یا قهوه، قند و شکر، نمک، کبریت یا فندک، چاقو، چند دست قاشق و چنگال، بشقاب به تعداد افراد خانواده، ظروف درب دار، لیوان، در بازکن بطری، قیچی کوچک، کیسه فریزر، کیسه نایلون، سفره یک بار مصرف و دستگیره داشته باشید.

منبع: ordinaryandhappy

منبع: افق کوروش

به "15 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان که حتما باید همراه ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 لوازم ضروری پیک نیک در تابستان که حتما باید همراه ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید