با 4 معجزه برای سلامت کبد آشنا شوید

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، آلودگی هوا و بعلاوه آب و غذای آلوده به مواد سمی و شیمیایی، بدن ما را به یک حوضچه انباشت زباله تبدیل نموده و کبدمان نیز دست کمی از یک سطل خاکروبه ندارد.

با 4 معجزه برای سلامت کبد آشنا شوید

در این مطلب وبلاگ صنعت چاپ فهرستی مختصر اما مفید از نوشیدنی های موثر برای سم زدایی کبد و بعلاوه کاهش وزن ارائه نموده است.

چای بابونه و سم زدایی از کبد

یکی از برترین نوشیدنی ها برای کبد چای بابونه است که هضم آسان دارد و حاوی مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان ها است و به همین علت به سم زدایی از کبد یاری می نماید. مصرف این دمنوش برای ساعات پایانی عصر توصیه می گردد. کافی است مقداری گل بابونه را داخل لیوان آب جوش بریزید و بعد از خنک شدن آن را بنوشید. برای نتیجه گرفتن از این چای گیاهی مصرف آن برای حداقل دو هفته توصیه می گردد.

سم زدایی از کبد با آب ولرم و لیموی تازه

هرچند مصرف آب ولرم حاوی آب لیموترش در ساعات اولیه صبح توصیه می گردد اما اگر شب هم این نوشیدنی را مصرف کنید همان خواص را دارد. لیمو به پاکسازی کبد و کل بدن معروف است. برای تهیه این نوشیدنی کافی است آب نصف لیموترش را داخل یک لیوان آب ولرم بریزید و برای نتیجه بهتر سه هفته متوالی این نوشیدنی را مصرف کنید.

سم زدایی از کبد با چای زنجبیل و لیمو

ترکیب لیمو و زنجبیل، تجویز فوق العاده ای برای کاهش وزن است و ترکیب ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در هر دوی این مواد خوراکی، تاثیر عالی در سم زدایی و بهبود متابولیسم بدن دارد. کافی است یک برش کوچک از زنجبیل و آب نصف لیموترش را در یک فنجان آب جوش بریزید، 10 تا 15 دقیقه صبر کنید و سپس آن را بنوشید. برای نتیجه بهتر مصرف سه نوبت در هفته از این نوشیدنی توصیه می گردد.

سم زدایی از کبد با چای نعناع

پس از خوردن یک شام کامل قطعا به یک نوشیدنی مفید برای هضم غذا احتیاج دارید. برای این منظور چای نعناع توصیه می گردد. می توانید برای تهیه این نوشیدنی گرم، مقداری برگ نعناع را داخل آب جوش بریزید و پس از چند دقیقه مصرف کنید. این دمنوش نیز برای سم زدایی از کبد بسیار مفید است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب هشدار، این کارها را بعد از غذا خوردن انجام ندهید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با 4 معجزه برای سلامت کبد آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با 4 معجزه برای سلامت کبد آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید