بوفون از تیم مورد علاقه اش در جام جهانی پرده برداشت

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، سنگربان پیشین تیم ملی ایتالیا نام تیمی که در جام جهانی 2022 طرفدارش خواهد بود را خاطرنشان کرد.

بوفون از تیم مورد علاقه اش در جام جهانی پرده برداشت

تیم ملی ایتالیا سال جاری برای اولین بار در طول تاریخ، دو جام دنیای فوتبال متوالی را از دور دیدن خواهد نمود. قهرمان یورو 2020 که 16 سال پیش برای چهارمین بار فاتح جام دنیای شد، چهار سال بعد از فاجعه باختن به سوئد در پلی آف جام دنیای روسیه، سال جاری هم با قبولی شکستی عجیب تر در خانه برابر مقدونیه شمالی از صعود به جام دنیای 2022 بازماند با این تفاوت که سال جاری جان لوئیجی بوفون دروازه بان و کاپیتان آتزوری نبود.

او که در آستانه 45 سالگی هنوز بازنشسته نشده و از دروازه پارما محافظت می نماید، روز گذشته (دوشنبه) - قبل از یک بازی نمایشی - با پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های دنیا دیدار داشت و در حاشیه آن ها هم با رسانه ها صحبت کرد.

بوفون گفت: طبق معمول، زمانی که ایتالیا در جام نباشد، سعی می کنم هوادار تیم هایی باشم که هم تیمی ها و دوستانم در آن ها بازی می نمایند و اگر هم آن ها نباشد، هوادار تیم هایی خواهم بود که معمولاً دست کم گرفته می شود. از این نظر، یکی از تیم هایی که من همواره حامی اش هستم، کامرون است. این تیم در قلب من جایگاه ویژه ای دارد.

تیمی که بوفون هوادار آن شده، در گروه G جام دنیای با سوئیس، صربستان و برزیل رقابت خواهد داشت. علاقه بوفون به کامرون به سال 1990 برمی شود که به خاطر دیدنی عملکرد توماس انکونو درون دروازه شیر های رام نشدنی در جام دنیای ایتالیا تصمیم گرفت دروازه بان شود.

بوفون که تا سال 2024 با پارما قرارداد دارد در ادامه به برنامه خود برای آینده دوران بازیگری اش اشاره نمود و گفت که هنوز برنامه ای برای آویزان کردن کفش هایش ندارد.

اسطوره یوونتوس گفت: فعلاً که دارم از حضور در زمین بازی لذت می برم و فکر می کنم که به مقدار خودم کوشش می کنم. زمانی که دیگر نتوانم به خودم برای بازی در بالاترین سطوح انگیزه بدهم، به انجام یک کار هیجان انگیز دیگر فکر خواهم کرد. نمی دانم که مربیگری خواهد بود یا مدیریت. مهم این است که به مقدار کافی برای یاد گرفتن آن تواضع داشته باشم.

وبلاگ صنعت چاپ ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بوفون از تیم مورد علاقه اش در جام جهانی پرده برداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون از تیم مورد علاقه اش در جام جهانی پرده برداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید