خبرنگاران آرد برای 200 روستای فاقد نانوایی در زنجان توزیع شد

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، زنجان - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: طی یک ماهه گذشته برای 200 روستای صعب العبور و فاقد نانوایی این استان آرد توزیع شد.

خبرنگاران آرد برای 200 روستای فاقد نانوایی در زنجان توزیع شد

محمد ایزدی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ صنعت چاپ اضافه کرد: توزیع آرد در این روستاها با نظارت فرمانداری، بخشداری های تابعه و معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان انجام می گردد.

وی گفت: توزیع آرد در روستاهای فاقد نانوایی به منظور برنامه ریزی های لازم و قبل از آغاز فصل بارندگی و زمستان بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: با توجه به اینکه بعضی از روستاهای فاقد نانوایی صعب العبور هستند و با اولین برف زمستانی راه های ارتباطی آنها مسدود می گردد قبل از فصل زمستان توزیع آرد میان آنها انجام می گردد.

ایزدی ادامه داد: نحوه توزیع آرد در این روستاها به وسیله تکمیل فرم های مربوطه که به تایید مرکز بهداشت، شورای روستا و بخشداری مربوطه رسیده باشد، اقدام می گردد.

وی به بازدید از نانوایی های استان زنجان اشاره نمود و اضافه کرد: کارشناسان شرکت غله در آبان ماه سالجاری از 300 نانوایی بازرسی و بازدید نموده اند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: این بازرسی ها با تیمی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتحادیه نانوایان به منظور صیانت از بیت المال و حقوق شهروندان در سطح استان انجام می گردد.

ایزدی تاکید نمود: واحدهای نانوایی متخلف به منظور برخورد قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده اند و در بعضی موارد نسبت به تعدیل سهمیه واحدهای متخلف از سوی کارگروه گندم، آرد و نان اقدام شده است.

وی از شهروندان استان زنجان درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف گزارش خود را به شماره 33454503 واحد آرد و نان شرکت غله اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران آرد برای 200 روستای فاقد نانوایی در زنجان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آرد برای 200 روستای فاقد نانوایی در زنجان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید