خبرنگاران سی ان ان : ترامپ با ادعای تقلب 170 میلیون دلار از طرفدارنش پول گرفت

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، تهران- خبرنگاران- سی ان ان سه شنبه شب گزارش داد که دونالد ترامپ توانسته با ادعاهای بی اساس تقلب در انتخابات 2020 از هواداران و حامیانش 170 میلیون دلار پول دریافت کند.

خبرنگاران سی ان ان : ترامپ با ادعای تقلب 170 میلیون دلار از طرفدارنش پول گرفت

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ از شبکه سی ان ان، حامیان اقتصادی ترامپ تا کنون بعد از خاتمه انتخابات ریاست جمهوری 2020 در راستای اثبات ادعاهای تقلب در انتخابات به کمپین ترامپ 170 میلیون دلار پول یاری نموده اند.

کمیته مشترک جمع آوری یاری های اقتصادی ترامپ با تایید دریافت میلیون ها دلار یاری اقتصادی با اعلام تشکیل صندوق دفاع از انتخابات از حامیان یاری های اقتصادی بیشتر برای اثبات تئوری های تقلب در انتخابات را درخواست کرد.

به گزارش سی ان ان، در حقیقت سرازیر شدن میلیون ها دلار به کمپین انتخاباتی ترامپ باعث شده تا رییس جمهور شکست خورده در انتخابات بتواند تا حدودی بدهی های انتخاباتی خود را بدهد و چاره ساز برنامه های سیاسی آینده ترامپ باشد.

با گذشت چندین هفته از روشن شدن نتایج انتخابات 2020 دونالد ترامپ همچنان حاضر به پذیرفتن شکست خود در این دور از انتخابات نشده و همچنان ادعاهای بی اساس خود در خصوص انجام تقلب در انتخابات را به وسیله دعاوی حقوقی پیگیری می نماید.

ویلیام بار وزیر دادگستری آمریکا سه شنبه در خصوص ادعاهای ترامپ گفت: دادستان های آمریکا و ماموران پلیس فدرال (اف بی آی) در تلاشند تا شکایات و اطلاعات خاصی را که دریافت نموده اند پیگیری نمایند، اما آنها هیچ مدرکی را که بتواند نتیجه انتخابات را تغییر دهد، کشف ننموده اند.

اظهارات بار، در شرایطی انجام می گردد که ایالت های ویسکانسین و آریزونا، نتیجه نهایی را به نفع بایدن تایید کردند و به نظر می رسد در جورجیا و پنسیلوانیا هم اتفاق خاصی رخ ندهد.

تنها 14 روز دیگر، نشست برگزینندگان برگزار خواهد شد که طی آن، آرای این افراد به سبد برندگان هر ایالت خواهد رفت. در حال حاضر جو بایدن توانسته است 306 رای الکترال را بدست آورد و ترامپ هم با 232 رای، انتخابات را واگذار نموده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سی ان ان : ترامپ با ادعای تقلب 170 میلیون دلار از طرفدارنش پول گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سی ان ان : ترامپ با ادعای تقلب 170 میلیون دلار از طرفدارنش پول گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید