خبرنگاران پرسپولیس به دنبال اعداد چهار و هفت، امید اصلی به امیری است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، تهران- خبرنگاران- پرسپولیس در 6 بازی قبلی خود در ورزشگاه آزادی مقابل شهرخودرو نباخته و سه برد به دست آورده است.

خبرنگاران پرسپولیس به دنبال اعداد چهار و هفت، امید اصلی به امیری است

به گزارش وبلاگ صنعت چاپ، پرسپولیس در چارچوب هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران باید از ساعت 16:15 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم شهرخودرو برود.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که سرخپوشان تهرانی در 6 رویارویی قبلی با شهرخودرو در لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی هیچوقت بازنده نبوده اند و به سه برد و سه تساوی دست پیدا کرده اند. حالا شاگردان یحیی به دنبال این هستند تا هم هفتمین بازی بدون شکست را تجربه کنند و هم به چهارمین پیروزی برسند چرا که هرنتیجه ای به غیر از برد به سودشان نیست.

در جدال با شهرخودرو پرسپولیس 19 گل زده که علی علیپور با چهار گل بهترین گلزن است. با این وجود از میان نفراتی که همچنان لباس پرسپولیس را به تن می کنند پنج نفر سابقه گلزنی به شهرخودرو را دارند. وحید امیری با سه گل، بهترین گلزن کنونی پرسپولیس به کننده مشهد است. بعد از او امید عالیشاه، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا و بشار رسن هم نفراتی هستند که از تیم کنونی به شهر خودرو گل زده اند.

باید دید در این بازی چه اتفاقی رخ می دهد و سرخپوشان می توانند اولین گل خود در این فصل را در جریان بازی به ثمر برسانند یا خیر.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پرسپولیس به دنبال اعداد چهار و هفت، امید اصلی به امیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پرسپولیس به دنبال اعداد چهار و هفت، امید اصلی به امیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید